کد خبر: ۶۸۸۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی پرتغالی رئال مادرید از هموطنان خود جایزه‌ای برای فعالیت موفق خود در دوران مربی‌گری دریافت خواهد کرد.

فارس، ژوزه مورینیو که اکنون سومین سال حضور خود در سانتیاگو برنابئو را می‌گذراند، در طول دوران مربی‌گری خود در تیم‌های بزرگ و زیادی حضور داشته که در همه آنها موفق به کسب جام شده و رکوردهایی را نیز جابه‌جا کرده‌ است.

جایزه معتبر فرناندو سورومنیو قرار است از سوی اتحادیه خبرنگاران ورزشی پرتغال به دلیل فعالیت‌های مورینیو در زمینه مربی گری و اهمیت کارهای او در توسعه مربی‌گری انجام داده به وی اهدا شود.

مورینیو 49 ساله این جایزه را روز جمعه در هتل پشتانا لیسبون دریافت خواهد کرد. البته پیش از دریافت این جایزه قرار است او در یک کنفرانس مطبوعاتی نیز شرکت کند. این بالاترین عنوان در پرتغال است که از سال 1967 پایه گذاری شده است.  

ژوزه مورینیو دوران مربی گری خود را در سال 2000 از بنفیکا شروع کرد. پس از آن طی 2 سالی که در پورتو حضور داشت، این تیم را به قهرمانی در جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا رساند. سپس به چلسی رفت و در 2 سال پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و جام حذفی را نیز بدست آورد. پس از آن به ایتالیا رفت و سال 2010 با فتح 3 گانه با این تیم، نامش را در تاریخ ثبت کرد. پس از آن حضور در رئال مادرید را انتخاب کرد و در 2 سال نیز با این تیم جام حذفی اسپانیا و قهرمانی در لالیگا را جشن گرفته‌ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها