کد خبر: ۶۸۸۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
روز گذشته تلویزیون دولتی سوریه تصاویر تعدادی از اجساد تروریست ها را که در درگیری های دمشق کشته شدند را به نمایش گذاشت. در این تصاویر که همراه با مدارک شناسایی تروریست ها به نمایش در آمده بود مشخص می باشد که این اجساد متعلق به اتباع مصر و اردن می باشد که به منظور ترور و خرابکاری وارد سوریه شده اند. همچنین تلویزیون سوریه در این گزارش تصاویری از دیگر تروریست هایی با ملیت تونسی و لیبیایی نشان داد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 - روز گذشته تلویزیون دولتی سوریه تصاویر تعدادی از اجساد تروریست ها را که در درگیری های دمشق کشته شدند را به نمایش گذاشت.

در این تصاویر که همراه با مدارک شناسایی تروریست ها به نمایش در آمده بود مشخص می باشد که این اجساد متعلق به اتباع مصر و اردن  می باشد که به منظور ترور و خرابکاری وارد سوریه شده اند.

همچنین تلویزیون سوریه در این گزارش تصاویری از دیگر تروریست هایی با ملیت تونسی و لیبیایی نشان داد که به منظور ارتکاب جنایت علیه سوری ها و با حمایت و هدایت ترکیه در برخی از استان های مرزی مسلح گردیده و وارد خاک سوریه شده اند.

در همین حال تایمز لندن مدعی شد که کمک های مالی و سلاح و مهماتی که از کشورهای ثالث و از طریق راه های مخفی به شورشیان سوری می رسد بیش از کمک هایی است که به مزدوران خارجی در سوریه می شود.





























نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرزند عاشورا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
دست نامرعی خداوند خود دشمنان اسلام را نابود میکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها