کد خبر: ۶۸۶۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نهرین نت، در ادامه توطئه چینی های آل سعود علیه ملت سوریه، منابع خبری اعلام کردند که شبکه تلویزیونی "صفا" وابسته به دستگاه جاسوسی عربستان که در کویت، قاهره و ریاض دفتر دارد، با توصیف تروریست های موسوم به " ارتش آزاد " به نوادگان بنی امیه از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند.

اسلام تایمز نوشت: در بیانیه ای که از این شبکه که در جهت خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی بین گروه های مختلف مسلمان فتنه انگیزی می کند و تفکر وهابیت را ترویج می کند، آمده است: "ای نوادگان و ای پیروان معاویه و یزید و ای عناصر ارتش آزاد بر شماست که مقبره سیده زینب و سیده رقیه را در دمشق هدف قرار دهید و همه این قبرها را به طول کامل ویران کنید".

کارمندان دستگاه جاسوسی عربستان به عنوان شخصیت های مذهبی در این شبکه حضور دارند و این افراد به این موضوع اعتراف کردند که تروریست های موسوم به "ارتش آزاد سوریه" همان نوادگان بی امیه هستند که قاتلان اهل بیت علیهم السلام به شمار می روند و به ویژه که گروه های وهابی که عملیات ترور و انفجار را در سوریه برعهده دارند پیش از این اعلام کرده بودند که دو گردان موسوم به " یزید بن معاویه" و " شمر بن ذی الجوشن" قاتل امام حسین علیه السلام را تاسیس کرده اند.

شایان ذکر است با توجه به این اقدام سعودی ها باید گفت که سیاست فتنه انگیزی طایفه ای در سوریه همان شیوه آمریکا و انگلیس است که با هدف ایجاد جنگ داخلی در سوریه در پیش گرفته اند. همچنانکه واشنگتن این اسلوب را در عراق با استفاده از گروه های مسلح وهابی مرتبط با عربستان و قطر به کار گرفته بود و از جمله این جنایت های آمریکا در عراق؛ می توان انفجار مرقد امامین عسگریین را در سامراء عراق و مراقد دیگر بزرگواران و اولیای صالح را در بین سالهای 2005 و 2006 نام برد.

در راستای فتنه انگیزی و سیاست شوم درگیری های طایفه ای در سوریه باید گفت که دستگاه جاسوسی عربستان، قطر و امارات مجموعه ای از شبکه های تلویزیونی را حمایت مالی می کنند که هدف از آن اختلاف افکنی بین مسلمانان و ضربه زدن به وحدت آنان و ترویج تفکر وهابیت تکفیری است.

از جمله این شبکه ها " صفا"، " وصال"، " صفا حق"، " مکه"، " ناس"، " بیان" ، الخلیجیة"، " الرحمة" و " اوطان" و دهها شبکه ماهواره ای دیگر است که هدف از فعالیت آنان تنها ایجاد جنگ های مذهبی و طایفه ای در بین کشورهای مسلمان جهان و تهاجم به مذهب اهل بیت علیهم السلام و ترویج تفکر وهابیت است که دستگاه جاسوسی عربستان و قطر در راس آن قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها