کد خبر: ۶۸۵۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
موفقیت کشتی‏‌گیران در المپیک آرزوی من است
سرمربی سابق تیم ملي کشتی آزاد معتقد است آزادکاران ایرانی می‏‌توانند رکوردی تاریخی در المپیک 2012 لندن به نام خود ثبت کنند.
غلام‏رضا محمدی در گفت‏‌وگو با ایسنا در خصوص سکوتش در چند ماه گذشته، گفت: احساس کردم کشتی نیاز به آرامش دارد و با توجه به شرایط ترجیح دادم، سکوت کنم.

وی با بیان اینکه موفقیت کشتی‏‌گیران در المپیک به‏ ویژه کشتی آزاد آرزوی من است، ادامه داد: چند سالی که هدایت تیم کشتی آزاد را به عهده داشتم، با تمام توان برای پیشرفت کشتی تلاش کردم و مطمئن هستم این تیم لیاقت و توانایی درخشش در المپیک را دارد.

محمدی با آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک، افزود: اگر تیم کشتی آزاد بدشانسی نیاورد و به چیزی که استحقاقش را دارد، دست پیدا کند، رکوردی تاریخی در المپیک برای ایران به ثبت می‏‌رسد.

دارنده دو مدال نقره جهان همچنين گفت: در حال حاضر تیم ملی کادرفنی خوبی دارد و اگر موفقیتی حاصل شود، متعلق به همه مردم است و امیدوارم با درخشش در المپیک لندن خاطرات تلخ کشتی در المپیک پکن فراموش شود.

وی با اشاره به فاصله نزدیک تا شروع المپیک، تاکید کرد: نباید هیچ حاشیه‏‌ای برای کاروان ورزشی ایران در این مسابقات به‏ ویژه کشتی ایجاد شود و همه دست اندرکاران باید دست به دست هم دهند و برای موفقیت تلاش کنند.

محمدی در مورد برنامه ‏هایش عنوان کرد: از روز شنبه 31 تیرماه تمرینات را در سالن جهانبخت توفیق که پایگاه تیم ملی بوده، شروع می‏‌کنم. با چند تیم لیگ برتری هم مذاکره کرده‏‌ام اما هنوز به جمع‏‌بندی نهایی نرسیده‏‌ام.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ‏وقت نمی‏‌توانم از کشتی جدا شوم؛ چون با کشتی بزرگ شده‏‌ام و دوست دارم هرجا باشم به کشتی مملکتم خدمت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها