کد خبر: ۶۸۵۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
فتح الله زاده كه در پايان بازي مقابل آلومينيوم گفت با نكونام قرارداد خواهد بست به اين وعده عمل كرده و استقلالي‌ها از همين حالا كري خود را در كامنت‌هاي سايت گل آغاز كرده‌اند.
سايت گل – پيوستن جواد نكونام به استقلال همان حركتي بود كه علي فتح‌الله‌زاده به آن نياز داشت. مديرعامل استقلال كه امسال پس از شروع ضعيف در فصل نقل و انتقالات اعلام كرده بود نيمه دوم فصل نقل و انتقالات را به سود تمام مي‌كند به اين وعده عمل كرد و مهمترين چهره حاضر در بازار نقل و انتقالات فوتبال را به خدمت گرفت.
 جواد نكونام براي فوتبال ايران همچنان چهره‌اي استثنايي است و از همين روز حضور وي در استقلال اهميت بسيار ويژه‌اي دارد حتي اگر اينطور به نظر برسد كه استخدام نكو احتياج به شرايط  مالی خاصي دارد كه استقلال - در ظاهر -  فاقد ان بود.اما  تجربه نشان داده فتح‌الله‌زاده مقبوليت در بين طرفداران را با هيچ چيز عوض نخواهد كرد و اين اتفاق دوباره تكرار شد و او با چک شخصی وارد میدان شد .

فتح الله زاده كه ديشب در پايان بازي مقابل آلومينيوم گفت با نكونام قرارداد خواهد بست به اين وعده عمل كرده و استقلالي‌ها از همين حالا كري خود را در كامنت‌هاي سايت گل آغاز كرده‌اند.
 آنها حالا خود را برنده فصل نقل و انتقالات مي‌دانند اين چيزي بود كه پرسپوليس به آن بسيار باليده بود و حالا اين مديرعامل باتجربه استقلال است كه راضي و خوشحال احساس مي‌كند جنگ را به نفع خود تمام كرده است.
 درباره تاثير فني نكونام روي استقلال هنوز قضاوت زود است اما اين بازيكن نيامده تاثير خودش را از نظر رواني باقي گذاشته است. شاهد اين مدعا هجوم هواداران استقلال به تماشاي تمرين آبي پوشان خواهد بود.
نكو با تصميم جديد خود قصد دارد فوتبال را با محبوبيت به پايان ببرد و اين فرصتي است تنها در 2 تيم پرسپوليس و استقلال فرصتش را داشت. حالا بايد منتظر حضور فرهاد مجيدي بود بازيكني كه استخدام او هواداران استقلال را به اوج خوشحالي خواهد رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها