کد خبر: ۶۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۹ آبان ۱۳۸۹
وي گفت: كار فرهنگي نياز به زمان دارد و با شتابزدگي نمي‌توان كاري از پيش برد بايد با مرور زمان و با مطلوبيت كار را به جلو راند.
مدير مركز حجاب ريحانة‌النبي از اجراي طرح خوش حجابي ويژه دختران هفت تا 14 سال در قم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدمهدي ابراهيم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعاليت‌هاي اين موسسه ريحانة‌النبي اظهار داشت: طرح حجاب ريحانة‌النبي ويژه مدارس و اعطاي كارت خوش حجابي از برنامه‌هايي است كه توسط اين موسسه دنبال مي‌شود.

مدير مركز حجاب ريحانة‌النبي ادامه داد: طرح خوش حجابي براي دختران هفت تا 14 سال بوده و محيط اجراي آن سطح شهر است.

وي خاطرنشان كرد: اين طرح سال گذشته حدود يك‌هزار نفر را در شهر اروميه زير پوشش قرار داد و اجراي اين طرح رضايت بيش از 99 درصد خانواده‌ها را به دنبال داشت.

مدير مركز حجاب ريحانة‌النبي گفت: در اين طرح دختران سنين مذكور كه حجاب خود را به خوبي رعايت مي‌كنند، شناسايي شده و در برنامه‌هاي فرهنگي در نظر گرفته براي آنان شركت داده مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: دختران خوش حجاب در مسابقات و فعاليت‌هاي فرهنگي حضور يافته و از خدمات شهري به صورت رايگان بهره‌مند مي‌شوند.

حجت‌الاسلام ابراهيم‌پور با بيان اينكه امسال اين طرح در اصفهان، ساري و قم اجرايي مي‌شود، اظهار داشت: با اجرايي شدن اين طرح 3 هزار نفر مورد پوشش آن قرار مي‌گيرند.

مدير مركز حجاب ريحانة‌النبي يادآور شد: اگر اين طرح در شهرهايي نظير قم و مشهد اجرايي شود به صورت شبكه ملي در‌آمده و زودتر از حد معمول نتيجه‌بخش است.

وي گفت: كار فرهنگي نياز به زمان دارد و با شتابزدگي نمي‌توان كاري از پيش برد بايد با مرور زمان و با مطلوبيت كار را به جلو راند.

حجت‌الاسلام ابراهيم‌پور با بيان اينكه در اجرايي شدن طرح‌هاي فرهنگي نيازمند ياري دولت هستيم، تصريح كرد: دولت با ارزيابي‌هاي انجام داده از موقعيت و شرايط برنامه‌ها آگاه است از اين‌ رو بايد در رساندن بودجه از طريقي سهل و آسان منابع مورد نظر را ابلاغ كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها