کد خبر: ۶۸۴۰۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۳۱ تير ۱۳۹۱
جذب جواد نكونام براي هواداران استقلال بسیار مهم است. آنها كه با كري‌هاي زيادي از سوي هواداران تيم رقيب روبرو بوده‌اند با اين انتقال مي‌توانند خود را برنده فصل نقل و انتقالات بدانند
سایت گل-جذب جواد نكونام براي هواداران استقلال از جهات فراواني مهم است. آنها كه با كري‌هاي زيادي از سوي هواداران تيم رقيب روبرو بوده‌اند با جذب اين بازيكن از سوي باشگاه مي‌توانند خود را برنده جدال نقل و انتقالات پيش فصل بدانند. با توجه به مشكلات مالي باشگاه استقلال اما ثبت قرارداد نكو در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.
در حالي كه برخي منابع نزديك به باشگاه استقلال اعلام كرده بودند كه پنج‌شنبه قرارداد جواد نكونام با اين باشگاه در هيات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسيد اما اين بازيكن مورد توجه 2 باشگاه اماراتي قرار گرفته است و حتي گفته شده پنج‌شنبه هفته قبل به امارات هم رفته است!

پس از آنكه جدايي جواد نكونام از باشگاه اوساسونا قطعي شد گفت‌وگويي بين اين بازيكن و علي فتح‌ا...زاده انجام شد كه پس از اين گفت‌وگو برخي رسانه‌ها اعلام كردند كه جواد نكونام با عقد قرارداد داخلي به عضويت باشگاه استقلال در آمده و روز پنج‌شنبه هفته قبل قراردادش را با اين باشگاه در هيات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتي امير قلعه نويي سرمربي استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود نكونام با استقلال قرارداد داخلي بسته است.
در حالي كه تمام شواهد حكايت از آن دارد كه اين بازيكن قراردادش را با استقلال ثبت خواهد كرد اما شايعه شده كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران براي انجام مذاكره با دو باشگاه عربي به دبي سفر كرده است.
عده‌اي معتقدند با توجه به برگشت خوردن چك يك ميلياردي اسپانسر استقلال، جواد نكونام هم احتمالا قيد حضور در اين تيم را خواهد زد. با اين حال بايد منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت كاپيتان تيم ملي با استقلال گره مي‌خورد يا تيم‌هاي عربي.
پنج‌شنبه شب گذشته در جريان معرفي شماره پيراهن‌هاي بازيكنان استقلال، شماره 6 به بازيكنان فعلي استقلال اختصاص نيافت تا گمانه‌زني‌هاي زيادي مبني بر حضور قطعي نكونام در رسانه‌ها مطرح شود. آيا جواد نكونام سرانجام به استقلال خواهد آمد يا خير؟! سازمان ليگ تا فردا به باشگاه استقلال فرصت داده تا تحت هر شرايطي نكونام را جذب كرده و قراردادش را ثبت كند. در غير اين‌صورت نكونام تا نيم‌فصل آينده نمي‌تواند براي استقلال بازي كند البته اگر دوست داشته باشد پيراهن شماره 6 استقلال را تن كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها