کد خبر: ۶۸۲۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۳۱ تير ۱۳۹۱
مهدی تارتار در اولین دیداری که روی نیمکت گهر درود نشست شکست را پذیرا شد ولی وی این بازی را خوب توصیف می کند و معتقد است که این تیم کمی نیاز به زمان دارد.
سایت گل – مهدی تارتار در اولین دیداری که روی نیمکت گهر درود نشست شکست را پذیرا شد ولی وی این بازی را خوب توصیف می کند و معتقد است با توجه به اینکه دیرتر از سایرین تمرینات خودر اشروع کرده اند ولی بازی پایاپایی با ملوانان اتزلی داشتهاند . همچنین سرمربی گهر در مورد اتفاقات این دیدار مدعی است باید به سابقه هواداران این دو تیم نیز مراجعه شود و طرفداران درود مقصر این قضایا نیستند .
علیرغم اینکه تیم شما بازی پایاپایی انجام داد ولی بازی را واگذار کردید
بله با توجه به اینکه 2 هفته است که تمرینات ما آغاز شده و 98% تیم را بازیکنان جدید تشکیل می دهند از لحاظ بدنی نیز در شرایط آمادگی نیستیم ولی از بازیکنان تشکر میکنم بازی خوبی را انجام دادند

در مورد داوری و صحنه پنالتی اعتراضی ندارید؟
به نظرم صحنه پنالتی مشکوک بود بازیکن ملوان بدون اینکه به بازیکن ما بخورد نقش بر زمین شد . امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم در غیر اینصورت داور اشتباه تاثیر گذاری داشته است .
این بازی حواشی زیادی داشت و هوادران شما درگیر شدند اول از هوادارانمان تشکر می کنم که کیلومترها مسافت را طی کردند و برای حمایت ما به کرج آمدند ولی معتقدم نباید این اتفاق می افتاد نباید جایگاه هواداران میهمان نزدیک میزبان باشد ولی اینطور بود . اگر به پرونده هواداران 2 تیم نگاه کنید متوجه می شوید که هواداران انزلی مشکلات بیشتری ایجاد کرده اند

ظاهرا مسئولین استان البرز اعلام کرده اند در مورد میزبانی تیم شما تجدید نظر می کنند !
باشگاه برای دیدارهای رفت و میربانی در کرج قرارداد بسته است فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید . نباید میزبانی را ضعیف بگیرند باید فکر کنند که ما تیم کرج هستیم و بیشتر مدیریت کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها