کد خبر: ۶۸۲۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۲۷ آبان ۱۳۸۹
روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به حق وتوی ترکیه در سازمان ناتو تصریح کرد: این کشور با استفاده از حق خود، کاری کرد که اسراییل نتواند در اجلاس ناتو در لیسبون پرتغال حضور یابد.
به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی ترکیه را مسئول خدشه‏دار شدن روابط رژیم صهیونیستی و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) دانست.
بنا بر این گزارش، این بار به رغم دوره‏های گذشته، از رژیم صهیونیستی برای شرکت در اجلاس ناتو در لیسبون پرتغال دعوت به عمل نیامده و این در حالی است که در اجلاس‏ پیشین، صهیونیست‏ها در سطوحی همچون وزیر دفاع یا وزیر خارجه شرکت می‏کردند.
این نشریه صهیونیستی با بیان اینکه اسراییل این بار پشت دروازه‏های ناتو مانده است، افزود: ترکیه حتی اجازه نداده است که نام کشوری که ناتو از آن به عنوان تهدید موشکی یاد می‏کند، بر زبان جاری شود و تاکید کرده است که هدف سپر دفاع ضدموشکی نباید کشور خاصی باشد.
هاآرتص با بیان اینکه دشمنی دولت اردوغان با اسراییل رو به فزونی است، افزود: ترکیه که به‏خاطر عضویت در ناتو از حق وتو در این سازمان برخوردار است حتی توانسته برخی همکاری‏های اسراییل و ناتو را معلق نگاه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها