کد خبر: ۶۸۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۲۷ آبان ۱۳۸۹
خنده‌های شکوهمند "خدیجه آزادپور" بر روی سکوی قهرمانی رشته ورزشی ووشو، از سوی فعالان سیاسی به عنوان یک دهن کجی بزرگ به تمامی دعاوی ضدایرانی در زمینه حقوق زنان ارزیابی شده است

شبکه ایران: یکی از موارد اصلی و مهمی که همواره به عنوان دستاویز مخالفان جمهوری اسلامی ایران برای تبلیغ علیه نظام مورد استفاده قرار گرفته، رعایت نشدن حقوق زنان بوده است.
این مساله به ویژه در روزهای اخیر که ایران در تلاش بود تا به کرسی عضویت در نهاد زنان سازمان ملل متحد دست یابد، به صورت مکرر از سوی جریانات اپوزیسیون مورد سوءاستفاده تبلیغاتی قرار گرفته است؛ اقداماتی که نهایتا موجب شد تا عربستان و تیمور شرقی به نهاد زنان سازمان ملل برسند! و ایران از این موضوع محروم بماند.
هر چند کارشکنی چند نفر از عناصر ضدانقلاب نظیر شیرین عبادی و شادی صدر نیز در این زمینه بسیار موثر بود؛ تا جایی که کاربران ایرانی در اینترنت از این افراد به عنوان "وطن فروش" نام بردند.
با این حال، اتفاقاتی که روز گذشته در بازی‌های آسیایی 2010 چین رخ داد، پاسخی آشکار به این اقدام مغرضانه و غیرواقعی علیه دختران شایسته ایرانی بود.
کسب یک نشان طلا، دو نقره و سه برنز در یک روز توسط دختران ورزشکار ایرانی باعث شد تا رسانه‌های گروهی حاضر در مسابقات، توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع نشان دهند و با اختصاص برنامه‌های ویژه برای مصاحبه با این افراد، به تبلیغ حجاب اسلامی نیز بپردازند.
خنده‌های شکوهمند "خدیجه آزادپور" بر روی سکوی قهرمانی رشته ورزشی ووشو، از سوی فعالان سیاسی به عنوان یک دهن کجی بزرگ به تمامی دعاوای ضدایرانی در زمینه حقوق زنان ارزیابی شده است.

همچنین حضور پرقدرت دختران شایسته ایرانی در سایر رشته‌های ورزشی نظیر تیراندازی، قایقرانی، تکواندو و شطرنج نشان داد که پوشش اسلامی نه تنها مانعی برای ورزش زنان نیست بلکه به عنوان یک تاج زرین افتخار همراه زنان ایرانی است.
هرچند کارشکنی وطن فروشان ایرانی و دشمنان خارجی سبب شد تا پرچم جمهوری اسلامی ایران در نهاد زنان سازمان ملل نصب نشود اما به نظر می‌رسد درخشش بوسه‌های دختران ایرانی بر این پرچم بازتاب گسترده‌تری داشته است؛ بازتابی که تمامی تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران را بی‌اثر کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۲۹ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
لباس پوشیدن جرئی از حجاب
فیلم بینید متوجه این کار حرام هست برید بپرسید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها