کد خبر: ۶۷۹۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۲۸ تير ۱۳۹۱
سايت گل- گابریل کالدرون آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه هدایت این فصل پرسپولیس بود اما ناگهان جای خود را به خوزه مانوئل پرتغالی داد.

کالدرون پس از این‌که پیشنهاد پرسپولیس را از دست داد تا به حال اظهارنظری در مورد این تیم نکرده بود اما حالا براي اولین بار در مورد پیشنهاد پرسپولیس حرف می‌زند و البته کمی گلایه دارد: «پیشنهاد پرسپولیس زمانی به من ارائه شد که در آرژانتین بودم و مدیر برنامه‌ ایرانی من که در سوئد اقامت دارد این پیشنهاد را دریافت کرد. من تا به حال در مورد کار در ایران فکر نکرده بودم تا این‌که این پیشنهاد آمد. پرسپولیس را تا حدودی می‌شناختم و بررسی بیشتری از این تیم انجام دادم. به دعوت باشگاه پرسپوليس برای ملاقات با مدیر اين باشگاه همراه با مدیر برنامه‌هایم به ترکیه رفتم و مذاکرات خوبی با مدیر پرسپولیس داشتم.»

مربي آرژانتيني ادامه داد: «پس از چند روز مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفت و عنوان کرد مدیر باشگاه درخواست کرده است تا به او تخفیف بدهیم. من در هر جایی که کار کردم تا به حال بر سر پول چانه نزده‌ام. مدیر برنامه‌هایم ساعت‌های طولانی با من مذاکره کرد تا بپذیرم که از قراردادم رقمی را کم کنم و بارها از این جمله استفاده کرد که برای کمک به فوتبال ایران این پیشنهاد را قبول کنم و من هم در نهایت پذیرفتم.»

اما ظاهرا در حالی که کالدرون در حال چانه‌زنی با مدیر برنامه‌های خود بوده، رویانیان مذاکره با ژوزه مانوئل را هم آغاز كرده که این اقدام مدیر پرسپولیس باعث ناراحتی کالدرون شده است: «اگر می‌دانستم پرسپولیس با گزینه دیگری در حال مذاکره است هیچ وقت با این تیم وارد مذاکره نمی‌شدم. من بابت از دست دادن پیشنهاد پرسپولیس ناراحت نیستم بلکه ناراحتی من از نوع رفتاري بود که با من انجام شد و از این بابت به شدت ناراحت هستم. در مذاکرات ما بحث مربی دیگری عنوان نشد و اگر هر زمانی می‌دانستم پرسپولیس با مربی دیگری در حال مذاکره است از میز پرسپولیس کنار می‌رفتم. ناراحتی‌ام از این است که نمی‌دانستم در کنار من گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.»

با اتفاقات پيش آمده آيا ممكن است روزي کالدرون به ایران بیاید و مربيگري تيمي را بر عهده بگيرد؟ «تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام. شاید به امارات برگردم و امکان دارد به یک تیم سعودی بروم. اما در مورد کار در ایران تصمیمی نگرفته‌ام. شاید روزی برای کار به ایران آمدم اما زمانی که همه چیز شفاف روی میز باشد. من هیچ وقت برای از دست دادن پیشنهادی ناراحت نمی‌شوم چون اعتقاد دارم همیشه یک پیشنهاد بهتر در راه است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها