کد خبر: ۶۷۸۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۷ تير ۱۳۹۱
معاون فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طراحی و برنامه ریزی اصلی برگزاری رزمایش انجام و تجهیزات و نیروهای مورد نیاز آن تامین شده است.
ایرنا، دریادار جواد مشیدی روز سه شنبه در مشهد افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران با برخورداری از مولفه های اقتدار مانند نیروی انسانی ولایتمدار، مومن و متخصص، تجهیزات نظامی گسترده، شناورهای تندرو ذوالجناح،‌ ذوالفقار و عاشورا، سامانه های موشكی كوتاه برد، میان برد و برد بلند و تجهیزات هوا دریا در آمادگی كامل برای اجرای هر نوع ماموریت در دفاع از كشور قرار دارد.

وی گفت: این نیرو با هوشیاری نسبت به ترفندهای معاندان و حضور گسترده در صحنه دفاع از سرحدات آبی كشور با هرگونه تهدید احتمالی معاندان و متجاوزین برخورد می كند.

معاون فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری رزمایش این نیرو در آینده نزدیك خبر داد و افزود: طراحی و برنامه ریزی اصلی برگزاری رزمایش انجام و تجهیزات و نیروهای مورد نیاز آن تامین شده است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه در آمادگی كامل برای اجرای این رزمایش قرار دارد و با دستور فرمانده معظم كل قوا بار دیگر اقتدار و توانمندی خود را در دفاع از سرحدات كشور به نمایش می گذارد.

همایش فرماندهان و مسوولان عالی نیروی دریایی سپاه با هدف 'بررسی وضعیت و شرایط حساس منطقه، راهكارهای ارتقا ‌توان رزمی و عملیاتی در برابر تهدیدات دشمنان و هم اندیشی در مورد برنامه های اولویتدار و راهبردهای عملیاتی این نیرو' طی روزهای 24 تا 27 تیر ماه جاری در مشهد برگزار شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها