کد خبر: ۶۷۸۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۷ تير ۱۳۹۱
یک تبعه خارجی وقتی اختلاف خانوادگی‌اش از سوی پلیس استان البرز به نحو احسنت رسیدگی و مرتفع شد ضمن تشکر و قدردانی از حسن خلق و تلاش پلیس آگاهی استان البرز با حضور در دفتر امام جمعه به دین اسلام مشرف شد.

ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز،‌ علیرضا اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکوائیه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج مبنی بر شکایت مردی تبعه خارجی از همسر ایرانی تبار خود به خاطر مشکلات خانوادگی به جهت حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده مذکور در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی بر روی پرونده مشخص شد که خانم «ر» زمانی که در کشور همسرش مشغول به تحصیل بوده با شوهرش ازدواج می‌کند و حاصل این ازدواج نیز دو فرزند است،‌ اما پس از مدتی زندگی مشترک بر سر برخی از مشکلات خانوادگی مخصوصاً حضانت فرزندان بین این زوج اختلاف پیش می‌آید و در نتیجه این اختلافات خانم «ر» به همراه فرزندان خود به ایران سفر می‌کند.

اکبرشاهی در ادامه بیان داشت: شاکی پس از آن که متوجه می‌شود همسر و فرزندان او به ایران سفر کرده‌اند با وکیل خود جهت رسیدگی به اختلافات خود با همسرش به ایران سفر می‌کند و با تنظیم شکوائیه‌ای ضمن درخواست طلاق همسر خود تصمیم می‌گیرد که فرزندانش را به کشورش بازگرداند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تلاش‌های بی‌وقفه شبانه‌روزی سرانجام موفق می‌شوند آدرس محل سکونت خانم «ر-ق» را در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با شناسایی محل زندگی خانم «ر-ق» رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد و این بار، مأموران ضمن رسیدگی به شکایت شاکی تمام تلاش خود را جهت رفع اختلافات خانوادگی این دو زوج و از سرگیری زندگی مشترکشان انجام می‌دهند تا اینکه پس از چندین ماه تلاش مأموران در جهت سازش، سرانجام اختلافات خانوادگی این دو زوج مرتفع و آقای ژان لویی از شکایت و رسیدگی به پرونده خود منصرف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: این تبعه خارجی به خاطر عملکرد خوب پلیس و دستگاه قضایی استان البرز در شناسایی خانواده وی و همچنین حسن خلق و تلاش انسان دوستانه آنها در جهت رفع اختلافات خانوادگی آنها ضمن تقدیر، تشکر و قدردانی از عملکرد پلیس و اعلام رضایت از نحوه رسیدگی و پیگیری پرونده‌اش با درخواست و تقاضای شخصی خود اعلام کرد که می‌خواهد به دین مبین اسلام مشرف شود، از همین رو نامبرده به دفتر امام جمعه معرفی و طی انجام مراسمی به دین اسلام مشرف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها