کد خبر: ۶۷۶۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۲۶ تير ۱۳۹۱
کارگروه کنترل بازار در جلسه بعدازظهر امروز خود اختصاص سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان برای کارمندان را به صورت رایگان تصویب کرد.
مهر، در جلسه امروز دوشنبه کارگروه کنترل بازار که دقایقی قبل به پایان رسید مصوب شد تا به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز کارمندان در ماه مبارک رمضان، دولت به 2 میلیون و 400 هزار کارمند خود سبد کالایی به صورت رایگان ارائه دهد.

این سبد کالایی شامل  برنج، روغن، شکر و مرغ است که از روزهای آینده توزیع خواهد شد.

حسن رادمرد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تایید این خبر به مهر گفت: 2 میلیون و 400 هزار کارمند دولت این سبد کالایی را دریافت خواهند کرد که ارزش هر سبد 100هزار تومان است، اما به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

وی افزود: تعاونی اسکاد و فرهنگیان برای توزیع این سبدهای کالایی انتخاب شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد شاه حیدری پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۰
تو این مملکت کسی به فکر رهاشدگان فراموش شده نیست؟30سال خدمت و 8سال حضور در جبهه ها برا این مملکت نبود مگر .؟پس چرا فراموش شدیم .سبد کالا از چه سازمانی باید به این خانواده های بی سازمان داده شود؟کاش به گوش مسئولین برسد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۰
سلام همانطور که پارسال پیارسال و سالهای گذشته سبد کالا دادند امسال هم میدن . راستی هنوز کوپن چند سال پیشدست نخورده پیشم . میخواهید به شما بدم . بسه از بس دروغ از این دولت محترم شنیدیم بچه گول میزنن ؟؟؟؟!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
پرداخت سبد کالا 100هزار تومانی دروغ ازآب درآمد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها