کد خبر: ۶۷۶۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۶ تير ۱۳۹۱
سايت گل- ظاهرا در تيم صباي قم با هدايت يحيي گل‌محمدي اوضاع به خوبي پيش مي‌رود. اين تيم در سه بازي تداركاتي هر سه حريف خود را شكست داد كه يكي از آن‌ها پرسپوليس تهران بود.

به گزارش گل به نقل از مهر، حسین نجاتی سرپرست تيم صبا در خصوص آمادگی این تیم برای شروع لیگ تصریح کرد: پیروزی در این دیدارهای دوستانه چندان مهم نیست. هدف کادر فنی از این بازی‌ها شناخت بیشتر تیم است. خوشبختانه یحیی گل‌محمدی به ترکیب مورد نظرش رسیده است و ما آماده آغاز مسابقات لیگ هستیم.

وی افزود: بازی روز گذشته با شهرداری اراک برای تیم ما لازم بود، چون بسیاری از بازیکنان تیم صبا برای اولین بار در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم بازی می‌کردند و نیاز داشتند که با این زمین آشنا شوند. سرپرست تیم فوتبال صبا درباره حمایت کم تماشاگران از این تیم تاکید کرد: مردم قم باید صبا را از خودشان بدانند. صبا به صورت موقت به قم منتقل نشده است. این تیم در قم ماندنی است و آنها نباید فکر کنند که قرار است روزی صبای قم به شهر دیگری منتقل شود. ما به حمایت آنها نیاز داریم، به خصوص اینکه امسال هم آسیایی هستیم.

نجاتی همچنین در خصوص مصدومیت محسن خلیلی و احتمال نرسیدن او به بازی اول، گفت: محسن تحت تدابیر و درمان پزشکی ویژه قرار گرفته است که خوشبختانه مشکل خاصی ندارد. خلیلی وقتی با باشگاه قرارداد بست که در تست پزشکی تایید شده بود و مشکلی نداشت. کادر فنی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت خلیلی تمرینات سبک‌تری را برای او در نظر گرفته است. پزشک تیم هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا خلیلی را به اولین مسابقه برساند.

تیم فوتبال صبای قم در اولین مسابقه خود در لیگ دوازدهم، روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم میزبان تیم پیکان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها