کد خبر: ۶۷۶۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۶ تير ۱۳۹۱
در ایران استادیوم‌های کوچک‌تر از انقلاب کرج هم میزبانی مسابقات را برعهده می‌گیرند و باشگاه باید تلاش کند حق تیم و هواداران در برگزاری دیدارهای خانگی ضایع نشود.
سايت گل- سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز مخالفت خود را با لغو مسابقات جام حذفی اعلام داشت و گفت: برای برگزاری یک لیگ 8 ماه زمان نیاز است و بهتر است به جای برگزاری مسابقات در ماه رمضان یا فشار آوردن به تیم‌ها برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد.

 

به گزارش گل به نقل از مهر، مجتبی تقوی در نشست خبری امروز در خصوص برگزاری مسابقات لیگ در ماه رمضان، گفت: به نظر من بهتر است بازی‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار نشود. باشگاه ما در طول سال‌های گذشته یکی از مقیدترین تیم‌ها به قوانین فوتبال بوده اما به نظر من وقتی لیگ در هشت ماه برگزار می‌شود ما می‌توانیم مشکلات را به شکلی بهتر حل کنیم نه اینکه فشار روانی روی تیم‌ها وارد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه باشگاه موظف است از حق و حقوق میزبانی این تیم در شهر کرج حمایت کند، در مورد برگزاری دیدارهای سرخابی با سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج، اظهار داشت: در ایران استادیوم‌های کوچک‌تر از انقلاب کرج هم میزبانی مسابقات را برعهده می‌گیرند و باشگاه باید تلاش کند حق تیم و هواداران در برگزاری دیدارهای خانگی ضایع نشود.

وی درباره كريم انصاری‌فرد و امين منوچهری دو مهاجم جداشده از سايپا گفت: من نگران آینده کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری هستم. آنها دوران اوج و روند رو به رشد خود را در سایپا تجربه کردند و مانند فرزندان جدا شده و مستقل هستند. این دو بازیکن از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند و امیدوارم در تیم‌های جدید موفق باشند.

تقوی جدایی برخی از بازیکنان و حضور نفرات جدید در سایپا را خواسته کادر فنی دانست و افزود: بنده اهل مشورت هستم و تمام بازیکنان جدید بر اساس نیازها و تاکتیک تیمی جذب شدند. من طرح‌های تاکتیکی خاصی برای این فصل دارم که اگر آنها به خوبی اجرایی شوند می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

تقوی در پایان در خصوص احتمال لغو مسابقات جام حذفی، گفت: این تصمیم درستی نیست و باید مسابقات جام حذفی برگزار شود زیرا در قالب این مسابقات بازیکنان گمنام و تیم های دسته دو و یک می‌توانند خود را بیشتر به فوتبال عرضه کنند و بهتر است مسئولان این مسابقات را لغو نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها