کد خبر: ۶۷۶۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۶ تير ۱۳۹۱
4 بازي اول براي ما بسيار سخت و تعيين‌كننده است. ما از هفته اول تا چهارم به ترتيب مقابل سپاهان، نفت تهران، تراكتور و استقلال مي‌رويم
سايت گل – ايوان پتروويچ هافبك صربستاني مس كرمان از حضور در اين تيم كاملا راضي است و در مورد شرايط مس با روحيه و انگيزه بالايي حرف مي‌زند.
پتروويچ كه حالا نسبت به ديگر بازيكنان خارجي ليگ برتر خيلي خوب فارسي حرف مي‌زند در مورد شرايط مس براي فصل جديد به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«‌ اينجا همه چيز خوب است و مس كرمان واقعا تيم خوبي دارد. اسكلت اصلي تيم حفظ شده و چند بازيكن خوب هم از ليگ برتر و ليگ دسته اول به فهرست مس اضافه شده‌اند.»
پتروويچ در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:« 4 بازي اول براي ما بسيار سخت و تعيين‌كننده است. ما از هفته اول تا چهارم به ترتيب مقابل سپاهان، نفت تهران، تراكتور و استقلال مي‌رويم و اگر اين 4 بازي را به خوبي رد كنيم مطمئنا با روحيه بالايي بازي‌ها را ادامه خواهيم داد.»
از پتروويچ در مورد كار كردن با ابراهيم قاسمپور سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ او جنتلمن است و من از قاسمپور خوشم مي‌آيد. من اميدوارم اين مربي در كرمان نتايج خوبي بگيرد و تا آخر فصل در كنار تيم ما باشد. قاسمپور واقعا آدم بسيار خوبي است و خوشحالم كه با او كار مي‌كنم.»
از پتروويچ مي‌پرسيم كه به نظر تو از بين سپاهان، پرسپوليس و استقلال كدام تيم قهرمان مي‌شود كه او مي‌گويد:« مس كرمان قهرمان مي‌شود و بهتر است شما هم تعجب نكنيد و نخنديد. فوتبال سخت است، همانطور كه آنها دنبال قهرماني هستند ما هم دنبال قهرماني هستيم.»
پتروويچ امسال هم پيراهن شماره 21 را برتن خواهد كرد. او در پاسخ به اين سوال كه چرا اينقدر شماره 21 را دوست داري خاطرنشان مي‌كند:« هيچ وقت نمي‌گويم چرا شماره 21 را دوست دارم. اين يك موضوع شخصي بين من و خانواده‌ام است و هيچ وقت دليلش را نمي‌گويم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها