کد خبر: ۶۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۶ تير ۱۳۹۱
من فكر نمي‌كنم برگزاري بازي‌ها در ماه مبارك رمضان ايرادي داشته باشد. در سال‌هاي اخير بازي‌هاي ليگ برتر بدون مشكل خاصي در اين ماه برگزار شده
سايت گل – در روزهاي اخير حرف و حديث‌هاي زيادي در خصوص انجام بازي‌هاي ليگ برتر در ماه رمضان مطرح شده و اين در حالي است كه اين مسابقات در سال‌هاي گذشته بدون مشكل خاصي در ماه رمضان برگزار مي‌شد.
اين حرف و حديث‌ها از مصاحبه محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس آغاز شد و بازيكنان و مربيان فوتبال واكنش‌هاي مختلفي نسبت به اين موضوع داشته‌اند. رضا عنايتي مهاجم مس كرمان در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در خصوص اين موضوع مي‌گويد:« من فكر نمي‌كنم برگزاري بازي‌ها در ماه مبارك رمضان ايرادي داشته باشد. در سال‌هاي اخير بازي‌هاي ليگ برتر بدون مشكل خاصي در اين ماه برگزار شده و من مخالف برگزاري مسابقات نيستم. قرار نيست اين بازي‌ها قبل از افطار برگزار شود تا حرف و حديثي پيش بيايد و هميشه مسابقات ليگ يك يا 2 ساعت بعد از افطار برگزار مي‌شود.»
عنايتي ادامه مي‌دهد:« در سال‌هاي  گذشته ثابت شد كه در ماه رمضان، هواداران فوتبال استقبال خوبي از بازي‌هاي ليگ برتر دارند و اگر مشكل نور بعضي از استاديوم‌ها حل شود همه چيز به بهترين شكل ممكن پيش خواهد رفت. من به عنوان يك فوتباليست از فوتبال بازي كردن در ماه رمضان استقبال مي‌كنم و هميشه برايم لذتبخش است.»
خيلي‌ها معتقدند بازيكنان فوتبال به دليل قرار گرفتن در شرايط تمرين و مسابقه نمي‌توانند روزه بگيرند و عنايتي در اين خصوص مي‌گويد:« به نظر من هيچ راه بسته‌اي وجود ندارد. شايد روزه گرفتن براي فوتباليست در كوران تمرين و مسابقه سخت باشد ولي بازيكن مي‌تواند در ماه‌هاي ديگر قضاي آن را به جاي بياورد. من هم فكر نمي‌كنم زياد به خدا روزه بدهكار باشم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها