کد خبر: ۶۷۵۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۱ تير ۱۳۹۱
به دنبال تبلیغات فیلم های ضد اخلاقی در متروی تهران:
با ورود حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در توقف اکران فیلم هایی که مضامین غیراخلاقی و ضد خانواده دارند شاهد آن بودیم که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با این حرکت همراه شد و در گام نخست اکران دو فیلم "گشت ارشاد" و " زندگی خصوصی" را در سینماهای تحت اختیار خود متوقف نمود. تا اینجای ماجرا داستان به خوبی جلو می رود و مطالبه بحق متدینین و علما و فضلا توسط شهرداری تهرانی که رئیس آن خود را برای حضور در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند در حال پیگیری می باشد.
به گزارش پایگاه 598، از ابتدای امسال با اعتراض جمعی از علما و متدینین نسبت به محتوای غیراخلاقی برخی از فیلم های سینمایی و ورود حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به این موضوع در ممنوعیت پخش فیلم هایی که مضامین غیراخلاقی و ضد خانواده دارند شاهد آن بودیم که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با این حرکت همراه شد و در گام نخست اکران دو فیلم "گشت ارشاد" و " زندگی خصوصی" را در سینماهای تحت اختیار خود متوقف نمود.

همچنین امیرخوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چندی پیش در خصوص اکران فیلم های سینمایی در سالن های تحت اختیارشان بیان داشت: ما با اکران فیلم‌هایی مخالفت می‌کنیم که کارشناسان فرهنگی و هنری درباره مشکلات اخلاقی در‌ آن اتفاق نظر داشته باشند.

تا اینجای ماجرا داستان به خوبی جلو می رود و مطالبه بحق متدینین و علما و فضلا توسط شهرداری تهرانی که رئیس آن خود را برای حضور در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند در حال پیگیری می باشد.

اما «دم خروس» با ورود به ایستگاه مترو تهران و پس از آن، واگن های مترو به راحتی نمایان بود! تبلیغ همان فیلم هایی که شهرداری بنا بود در سینماهایش اکران نکند، در بسیاری از ایستگاه ها و واگن های مترو تهران به چشم می خورد.


 

با دیدن این تصاویر در راهروهای تحت مدیریت شهرداری تهران این سوال پیش می آید که آیا به راستی دغدغه مسئولان شهرداری تهران مقابله با فیلم های ضد اخلاقی و ضد خانواده می باشد؟ چگونه می شود که اکران زندگی خصوصی توسط شهرداری تهران متوقف می شود ولی تبلیغات این فیلم توسط همان ها صورت می پذیرد؟

آیا برخوردهای سیاسی در حوزه فرهنگ و استفاده ابزاری از دغدغه مندان انقلاب اسلامی چقدر با شعارهای ما یکسان می باشد؟ و ده ها سوال دیگر که در تناقضات گفتاری و رفتاری برخی از مسئولان ما دیده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۸
۱
مثل اینکه اصلا در این کشور برای برخی آدمها مقوله ای به نام «حوزه فرهنگ» وجود ندارد و تنها یک مقوله هست: «حوزه سیاست».
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۷
۶
تو محله شما مرغ کیلو چنده؟ اگه یک سر به کوچه خیابون بزنید میبینید که مردم با این فیلمها مشکلی ندارند جز یه عده اندک که 300 الی 400 نفر که دیدیمشون
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
تو شهر ما گالیکش گلستان 4500ریخته خریدارنداره! فت وفراوون
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
بنده خدا تو هم كه همه چيز ت شده مرغ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
۲
۳
تو استان ما گیلان هم مرغ با قیمت مناسب و به اندازه کافی هست،چرا هروقت کم میارین میرین سراغ مرغ؟ اصلا مرغ چه ربطی به موضوع بالا داشت؟
پاسخ
hoda
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
تو شهر ما صفی بدبختها برا مرغ میرن صف وایمستن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها