کد خبر: ۶۷۴۹۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۲۶ تير ۱۳۹۱
دبير هيات فوتبال تاكيد مي‌كند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي كه اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد
سايت گل- با وجود اين‌كه مديرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجيدي تا پايان هفته صحبت مي‌كند، اما قوانين سازمان ليگ نشان مي‌دهد اين مهاجم نمي‌تواند به ليست استقلال اضافه شود.

به گزارش سايت گل، فرهاد مجيدي كه در نيم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترك كرد، در صورت بازگشت به استقلال سهميه ليگ برتري محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با اين باشگاه نخواهد بود. اين در حالي است كه جواد نكونام تا روز اول مردادماه مي‌تواند به عنوان بازيكن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتي قبل، عابديني دبير هيات فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار گل اعلام كرد اگر قرارداد مجيدي با الغرافه به عنوان بازيكن قرضي بسته شده باشد او همچنان بازيكن استقلال است و مي‌تواند در ليست اين تيم براي فصل جديد قرار بگيرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعي از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به اين تيم غيرممكن خواهد بود.

در همين زمينه يكي از مسئولان باشگاه استقلال توضيح داد: قرارداد مجيدي با باشگاه قطري به صورت قطعي بوده، اما در اين قرارداد بندي گنجانده شده كه بر اساس آن او در صورت بازگشت به ايران بازيكن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هيات فوتبال تهران اين بند را در قرارداد او قبول كند، مجيدي بازيكن استقلال محسوب مي‌شود و هيچ سهميه‌اي را هم اشغال نخواهد كرد.

اما دبير هيات فوتبال تاكيد مي‌كند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي كه اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به اين تيم منتفي است و استقلالي‌ها بايد روي جواد نكونام به عنوان آخرين خريد خودشان حساب باز كنند.

تكمله: البته با وجود اين اخبار، نزديكان باشگاه استقلال همچنان اصرار دارند كه قرارداد فرهاد مجيدي با الغرافه به شكلي بسته شده كه او مشكلي براي بازگشت به تيم سابقش نداشته باشد. ظاهرا استقلالي‌ها خيالشان از اين بابت راحت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها