کد خبر: ۶۷۴۶۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۶ تير ۱۳۹۱
مهرزاد معدنچي از عقد قرارداد داخلي‌ با پرسپوليس خبر داد و گفت: مانوئل ژوزه مرا از نظر فني تاييد کرد.

  مهرزاد معدنچي در خصوص آخرين وضعيتش اظهار داشت: پس از اينکه روز پنجشنبه با سردار رويانيان ديدار داشتم همراه شيريني معاون باشگاه و سرپرست موقت تيم و زايد به ورزشگاه درفشي‌فر رفتم تا بازي با فولاد را ببينم. پس از اين اتفاقات قرارداد داخلي‌ام را بستم و هيچ مشکلي نبود.


وي افزود: پس از اين اتفاق، سعيد شيريني به من گفت با توجه به اينکه بازيکن آزاد هستم مشکلي براي ثبت قراردادم وجود ندارد و با خيال راحت تمرينم را شروع کردم. روز گذشته پس از اينکه همه چيز امضا شده بود سرپرست پرسپوليس به من گفت به دليل گرفتاري امروز قرارداد من در هيئت فوتبال ثبت مي‌شود. امروز شيريني را در تمرين ديدم اما ديگر با او حرفي نزدم چون قرارداد داخلي‌ام را امضا کردم و تا اول مرداد وقت است که قراردادم را ثبت کنم. هر موقع صلاح بود براي ثبت قراردادم آماده‌ام.


معدنچي خاطرنشان کرد: وقتي در بازي فولاد وارد ورزشگاه درفشي‌فر شدم و لطف هواداران را ديدم به اين واقعيت پي بردم که يکي از بهترين انتخاب‌هاي خودم را انجام دادم. در پرسپوليس دو سال بازي کردم و خاطرات خوبي دارم و اکنون هم با تمام انگيزه‌ام مي‌خواهم دوباره در اين تيم سال موفقي داشته باشم. رابطه من و پرسپوليس قلبي است. من يک سال در شرايط فوتبالي نبودم اما حالا آمده‌ام که جواب مثبتي به اعتماد باشگاه، کادر فني و هواداران خونگرم اين تيم بدهم.


وي در پاسخ به اين سؤال که مي‌گويند مصدوم هستي، گفت: واقعاً نمي‌دانم اين حرف‌ها از کجا آمده و چرا زده مي‌شود. پس از جلسه امروز و بعد از اينکه قراردادم را بستم ديداري خصوصي با ژوزه داشتم. او حرفي به من زد که واقعاً من را سورپرايز کرد. به من گفت واقعاً در تمرين امروز که پا به توپ شدي، با نشاط و با انگيزه بودي. حتي در فوتبال امروز دو گل زدم و ژوزه از من راضي بود.


اين بازيکن افزود: بايد به آمادگي بدني لازم برسم، حتي روز جمعه که تمرينات تعطيل بود من و زايد تمرينات اختصاصي انجام داديم. مطمئن باشيد از نظر پا هيچ مشکلي ندارم و ژوزه نيز آنقدر حرفه‌اي است که مي‌داند چه بازيکناني را لازم دارد.


معدنچي تاکيد کرد: ژوزه به من گفت تو را آرام آرام مي‌خواهم، عجله نکن و راحت به شرايط آرماني برس. من تو را در هفته دوم و سوم با توجه به اينکه تأييدت کرده‌ام لازم دارم.


معدنچي با اشاره به تماس يک ماه پيش رويانيان اظهار داشت: حدود يک ماه پيش از پرسپوليس با من تماس گرفتند و گفتند در ليست دنيزلي جاي داري. دکتر فريد زحمت کشيدند و از من تست پزشکي گرفتند، 10 جلسه هم با چيذري تمرين کردم و عکس‌هاي مختلفي هم از پايم گرفته شد و خدا را شکر مشکلي نداشتم اما شرايط طوري شد که دنيزلي به ايران نيامد.


معدنچي با تشکر از رويانيان تأکيد کرد: جا دارد از مردانگي رويانيان تشکر کنم چون سر حرفش ماند. رويانيان به من گفت اگر در تست پزشکي خوب باشي تو با مايي. علي‌رغم اينکه دنيزلي رفت او مردانگي کرد و به قولش عمل کرد. خيلي از مديران هستند که نظرشان ساعتي تغيير مي‌کند اما من به رويانيان يک قول مي‌دهم و آن هم اينکه با تمام وجودم به پرسپوليس خدمت خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها