کد خبر: ۶۷۴۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۲۵ تير ۱۳۹۱
استقلال همچنان با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند و هر روز خبر از کمک مسئولان تیم است، اما این حرف و حدیث برای آبی ها به جایی نرسیده است و در این خصوص مسئولان چند روز دیگر از اعضای تیم مهلت خواستند.
باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم استقلال مدعی شدند که از ابتدای فصل و حتی پیش از آن، حتی یک قران از مسئولین این تیم پول دریافت نکردند و این در حالی است که اکثر نفرات تیم با مشکل مالی روبه رو هستند و این مشکلات دیگر برای آنها دردسر ایجاد کرده است و باید طلب خود را پرداخت کنند.

گفتنی است، باشگاه استقلال از بازیکنان این تیم مهلت خواسته است تا چند روز آینده مشکلات آنها را حل کند.

شایان ذکر است، طلبکارها که برای بازیکنان مشکل ایجاد کردند، با مسئولین این تیم وارد مذاکره شدند و خواستار رسیدگی شدند  و در این خصوص مسئولان در جریان مشکلات قرار گرفتند، و از طلبکارها خواستند تا شرایط  را طور دیگری مورد بررسی قرار دهند تا هر چه سریعتر به پایان برسد.

شایان ذکر است، مسئولین تیم استقلال از ابتدای فصل نقل و انتقالات درخواست پول کردند، اما مسئولان وزارت ورزش و همچنین اعضای هیئت مدیره هیچ اقدامی را انجام ندادند و به همین دلیل مشکلات تیم افزوده شده است و در نهایت نیز چند عضو همراه در تیم مدیریت استقلال را همراهی می کند.

شایان ذکر است، قرار شده حامی مالی آبی ها تا چند روز آینده اقداماتی را انجام دهد و پول به حساب تیم واریز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها