کد خبر: ۶۷۴۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۲۵ تير ۱۳۹۱
آقای هت تریک در تمرین پرسپولیس لقب جدیدی پیدا کرد و به خاطر تأخیر او در شروع تمرینات فصل بازیکنان او را ایمون جباری خطاب کردند.
جام نیوز، ایمون زاید از صبح دیروز با یک ماه تأخیر خود را به پرسپولیس آغاز کرد! مهاجم ایرلندی – لیبیایی – سرخپوشان پس از شروع دور جدید تمرینات تیمش به بهانه های مختلف در کشورش ماند و در آخرین روز نقل و انتقالات به ایران آمد تا قراردادش را با این تیم تمدید کند.
 
بدون شک اگر مصطفی دنیزلی در پرسپولیس ماندنی می شد هرگز به زاید اجازه نمی داد پس از طی شدن تمرینات بدنسازی تیم به ایران بیاید چرا که دنیزلی حتی با تأخیر چند روزه او هم مخالفت کرده بود! کلاً زاید در بین سرخپوشان به بازیکنی تنبل معروف است و دیروز هم بابت تأخیر یک ماهه اش کلی نزد همبازیان خود سوژه شد.
 
بازیکنان در جریان تمرین دیروز تیم شان اگر چه استقبال نسبتاً خوبی از زاید داشتند اما کنایه هایی هم به او زدند. آنها با حالت کنایه به زاید می گفتند: «یک دفعه می گذاشتی روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان به تهران می آمدی
 
جالب اینکه برخی بازیکنان به زاید لقب مجتبی جباری هم دادند! از این جهت که جباری معروف است به اینکه هر فصل پس از طی شدن دوران بدنسازی استقلال با این تیم قرارداد می بندد. هر چند این لقب کاملاً برازنده مهاجم پرسپولیس است چرا که او هم دقیقاً کاری را انجام داد که هافبک استقلال هر فصل انجام می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها