کد خبر: ۶۷۳۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۵ تير ۱۳۹۱
نایب ‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: سیاست ما این است که برخورد ایجابی نکنیم و فرصت دوباره بدهیم که بارزترین آن به فراز کمالوند برمی‌گشت.

فارس، هادی آیت‌اللهی در نشست کمیته رسانه‌‌ای فدراسیون فوتبال با اشاره به بحث کمیته اخلاق گفت: سه ماه است که بحث کمیته اخلاق و منشور را پیگیری می‌کنیم و پرونده‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. شاخص‌ترین آنها مربوط به 101نفر بود که دو نفر از این فهرست تکراری بودند و در نهایت 99 پرونده تشکیل شد.

وی افزود: 77 پرونده کامل و به مراجع قضایی ارسال شده زیرا آنها شاکی خصوصی داشتند و از خودشان خواستیم از شاکی‌های خود رضایت بگیرند. 12پرونده نیز موجود بود که شاکیان خصوصی رضایت خود را اعلام کردند.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اهداف فدراسیون در قبال اینگونه پرونده‌ها چیست تصریح کرد: سیاست ما این است که برخورد ایجابی نکنیم و فرصت مجدد بدهیم که بارزترین آن به فراز کمالوند برمی‌گشت که مجوز او را صادر کردیم و بقیه افراد نیز مثل کمالوند خواهند بود. در واقع در این دوره در منشور اخلاقی جنبه ارشادی داریم و اگر تخلفی بارز بود آن را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها