کد خبر: ۶۷۳۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۵ تير ۱۳۹۱
 رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سقف قراردادهای بازیكنان باید از فصل آینده حذف شود و به جای آن، تعداد سهمیه تیم ها برای جذب بازیكنان لیگ برتری را كاهش دهیم.
   
به گزارش ایرنا، 'غلامرضا بهروان' تصریح كرد: هیچ مدركی درباره عدم رعایت سقف قرارداد از سوی هیچ تیم یا بازیكنی دریافت نكرده ایم اما از نهادهای مرتبط با تیم ها مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ورزش و جوانان خواسته ایم این موضوع را پیگیری كنند.

وی گفت: متاسفانه تیم های لیگ برتری ایران به رده های پایه توجه زیادی نمی كنند و فقط پنج دهم درصد بودجه های باشگاه های فوتبال ایران صرف تیم های پایه می شود. كارهای فرهنگی هم كمتر از نیم درصد در این بودجه سهم دارد درحالی كه 65 درصد هزینه های باشگاه ها برای دستمزد بازیكنان و مربیان هزینه می شود.

بهروان درباره مسابقات جام حذفی گفت: حذف این رقابت ها خواسته كارلوس كی روش نبود. هیات رییسه فدراسیون تشخیص داد كه بازیكنان از نظر بدنی آمادگی این تعداد مسابقه را در طول یك فصل ندارند و نمی توانند در تیم ملی آمادگی كامل داشته باشند.

وی ادامه داد: هنوز لغو این مسابقات قطعی نشده است و پس از برگزاری جلسه كنفدراسیون فوتبال آسیا همه چیز مشخص می شود. اگر قرار باشد جام حذفی را برگزار كنیم پیش بینی های لازم برای برنامه ریزی این رقابت ها شده است و مشكلی در این زمینه وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها