کد خبر: ۶۷۱۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۴ تير ۱۳۹۱
خوش بین ترین هوادار استقلال هم فکر نمی کرد روز پنجشنبه هم جباری تمدید کند و هم صحبت از بازگشت مجیدی به استقلال شود...

به خصوص وقتی که صبح پنجشنبه فتح ا...زاده به خبر آنلاین گفته بود: «در مورد جباری باید بگویم که من به اندازه کافی برای او وقت گذاشتم. الان هم اعلام می کنم که در مذاکرات با او به نتیجه نرسیدیم.

او بازیکن من بوده است اما حالا می توانم بگویم که او را نمی خواهم. یعنی جباری در تیم فصل آینده استقلال جایی ندارد. او زیدان آسیا اما شرایط بازی کردن در استقلال را ندارد. مجتبی بازیکن خوبی است و می تواند در تیم های دیگری بازی کند.»

قلعه نویی که به همراه استقلال تازه به ایران آمده بود، با شنیدن صحبت های فتح الله زاده با او تماس می گیرد و قرار جلسه اش را می گذارد، جلسه ای برای انتخاب بازیکنی که باید از لیست خارج شود تا جا برای جان واریو باز شود و البته جلسه برای راضی کردن مدیرعامل به ماندن جباری.
گفته می شود در این جلسه قلعه نویی از فتح الله زاده می خواهد خودش را فدای تیم کند و قرارداد جباری را تمدید کند. فتح الله زاده در جواب سرمربی استقلال به او می گوید مجتبی بی احترامی کرده و به همین دلیل بهتر است این فصل در استقلال نباشد.

قلعه نویی که می دید فتح الله زاده این حرف را زده به او می گوید: «من تیمم را بر اساس جباری بستم. الان هم به اندازه کافی وقت را از دست داده ایم و هیچ تمرینی هم جباری با ما انجام نداده. من که از اول موضع خودم را گفتم که جباری را تحت هر شرایطی می خواهم. من هیچ خصومتی با کسی ندارم. چرا کوتاه نمی آیی؟ الان مهم استقلاله نه نظر شخصی.»

مدیرعامل استقلال بعد از شنیدن این حرف درخواست جالبی از سرمربی استقلال کرد. شنیده می شود او به قلعه نویی با لحن کاملا جدی گفته: «من از تو خواستم مجیدی این فصل در استقلال باشد، تو قبول نکردی و گفتی 4 مهاجم دارم. من هم می گویم جباری به اندازه کافی برای ما ناز کرده. من برای تو جواد نکونام را می آورم، جان واریو را هم که خریدم پس با این همه هافبک دیگر نیازی به جباری نیست اما اگر واقعا جباری را می خواهی، حرف من را گوش کن و اجازه بده مجیدی به تیم برگردد، این به صلاح استقلال است.»

قلعه نویی که می دید حاجی مصرانه روی حرفش ایستاده به او در جواب گفته: «اشکالی ندارد، مجیدی بیاید ولی قول ترکیب اصلی را به او نمی دهم.»

پایان این جلسه با تماس علی امیری با مجتبی جباری همراه شد تا شماره 8 از پای پلکان هواپیمایی که قرار بود رأس ساعت 20:40 به سمت تبریز پرواز کند، به سمت هیئت فوتبال برود و قراردادش را تمدید کند.

معامله فتح الله زاده و قلعه نویی به نفع استقلال!

برنده اصلی معامله فتح الله زاده و قلعه نویی بدون تردید استقلال است که حالا جباری را دارد و آماده استقبال از مجیدی هم هست. اگر مجیدی برگردد، استقلال که حالا فقط یک قدم تا جذب جواد نکونام فاصله دارد به موفق ترین تیم فصل نقل و انتقالات بدل می شود. به نظر می رسد امیر قلعه نویی دستور آشتی عمومی در استقلال را صادر کرده و می خواهد همه استقلالی ها را دور هم جمع کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها