کد خبر: ۶۷۱۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۴ تير ۱۳۹۱
خیلی‌ها از شنیدن خبر بازگشت جواد نکونام به تیم فوتبال استقلال خوشحال شدند چون استقلال با خرید این بازیکن به تیمی مدعی تبدیل شد که می‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر دوازدهم امید زیادی به کسب جام قهرمانی داشته باشد اما برخی دیگر اعتقاد دارند خبر بازگشت نکونام به لیگ ایران یک خبرنگران کننده است چون پس از بازگشت نکونام تعداد لژیونرهای ایرانی در قاره اروپا کاهش یافت که این اتفاق به سود فوتبال ایران نیست!
 
به گزارش رجانیوز،با این حال خبر بازگشت احتمال نکونام به لیگ برتر ایران می‌تواند هیجان حاکم بر این رقابت‌ها را دو چندان کند به ویژه زمانی که تمام ستاره‌های تیم ملی در تیم‌های لیگ برتری پخش شده‌اند تا تمام تیم‌ها بازیکن ملی پوش داشته باشند.اتفاقی که قطعا هیجان حاکم بر مسابقات را دوچندان خواهد کرد.
 
بنا به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال امروز تکلیف کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه استقلال روشن خواهد شد،علي فتح‌ا...زاده می‌گوید: «جواد نكونام امروز در دفتر كارم حاضر مي‌شود و قراردادش را با استقلال مي‌بندد!» خبري كه مي‌تواند شور و هيجان خاصي را ميان هواداران استقلال پديد آورد.
 
جواد نكونام بازيكن كوچكي نيست؛ سابقه 6 سال حضور در لاليگاي اسپانيا و پوشيدن پيراهن تيم اوساسونا را دارد. اگرچه در عرصه بازي‌هاي ملي انتقادهاي زيادي به نكونام شده اما جواد با 32 سال سن هنوز هم مي‌تواند بازيكني تاثيرگذار و شاخص باشد. نكونام به گفته مديرعامل آبي‌ها امروز با استقلال قرارداد مي‌بندد تا پس از 6 سال حضور در تيم اوساسونا و بازي مقابل بهترين بازيكنان جهان دوباره به خدمت يكي از تيم‌هاي داخلي دربيايد.
 
نكونام تاكنون هيچ واكنش صريح و بي‌پرده‌اي درباره دلبستگي‌هايش به استقلال نداشته و همواره سعي كرده ميان مصاحبه‌هايش نام پرسپوليس را هم بياورد اما به نظر مي‌رسد رودربايستي با پرسپوليسي‌ها نيز باعث نخواهد شد تا او به روياي دوران كودكي‌اش يعني پوشيدن پيراهن استقلال تن ندهد و پيراهن آبي را نپوشد.
 
پيوستن به استقلال فصل تازه‌اي در دوران بازيگري جواد نکونام است. شايد او را تا 4-3 سال ديگر هم با لباس استقلال در ميادين فوتبال ببينيم چرا كه به نظر مي‌رسد اين بازيكن هنوز هم از بنيه لازم براي بازي كردن در سطح اول فوتبال برخوردار است. نكونام طي سال‌هايي كه در اوساسونا حضور داشته با پيراهن اين تيم دستاوردهاي بزرگي را كسب كرده است. گلي كه او در جام يوفا وارد دروازه بوردو كرد يا آن گلي كه در سانتياگو برنابئو وارد دروازه رئال مادريد كرد از افتخارات نكونام به حساب مي‌آيد.
 
البته بستن بازوبند كاپيتاني اوساسونا مقابل تيم بارسلونا نيز همواره در ويترين افتخارات نكو ثبت خواهد شد؛ بازيكني باتجربه و با خصوصيات منحصر به فرد. نكونام يك گزينه ايده‌آل براي قرار گرفتن در پست هافبك دفاعي استقلال به حساب مي‌آيد؛ جايي كه پيش‌تر در اختيار تيموريان بود و با رفتن او و فقدان يك هافبك دفاعي ايده‌آل در فوتبال ايران نگراني‌ها به نقطه اوج رسيده بود.
 
کارشناسان معتقدند اگر جواد نکونام پیراهن استقلال را در لیگ دوازدهم به تن کند استقلال تیمی مدعی خواهد بود از این رو کادر فنی این تیم برای ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دیگر هیچ بهانه‌ای ندارد،چون تمام بازیکنانی که برای قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم نیاز بود توسط مدیرعامل باشگاه جذب شدند.
 
امیر قلعه نویی و همکارانش فصل سخت و پرفراز و نشیبی را پیش رو دارند چون این تیم با این ستاره‌ها باید در لیگ ایران و لیگ قهرمانان صاحب موفقیت شود چون اگر این اتفاق روی ندهد منتقدی بزرگ به نام پرویز مظلومی همانند کابوسی خطرنام بالای سر امیر قلعه نویی حاضر خواهد شد تا وی را با جملاتی تند مورد سرزنش قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها