کد خبر: ۶۷۰۵۱
زمان انتشار: ۰۱:۵۷     ۲۴ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه از هواداران انتظار دارم در هفته‌هاي نخستين ليگ تحت هر شرايطي دست از حمايت تيم بر ندارند، گفت: مديران باشگاه‌هاي بزرگ ليگ برتري بازنده‌هاي اصلي فصل نقل و انتقالات بودند.
محمد رويانيان در گفت وگو با مهر در پاسخ به اين پرسش که به چه ميزان از اهداف خود در فصل نقل و انتقالات دست پيدا کرده ايد، گفت: من در فصل نقل و انتقالات به 70 درصد از اهداف و خواسته‌هاي خود دست پيدا کردم و 30 درصد باقي مانده نيز در اختيار و اراده ام نبود. وي افزود: آنچه در فصل نقل و انتقالات بر ما گذشت بسيار تلخ و سخت بود، سختي آن به دليل هجمه‌ها و جو مسمومي بود که برخي دوستان عليه باشگاه پرسپوليس راه انداخته بودند اما سختي آن به دليل بعضي از رفتارهاي همکاران و دوستاني بود که عمدتا افراد باشخصيتي در جامعه هستند اما نقل و انتقالات باعث شد که دچار لغزشهايي شويم و با يکديگر وارد کري و حتي دعوا شويم. ديگر اهانتها و اتهاماتي که جاي خود را دارد. رويانيان تاکيد کرد: متاسفانه مديران باشگاهاي بزرگ از جمله خود من در فصل نقل و انتقالات موفق نبوديم چون نه تنها انتظارات جامعه بلکه حتي خودمان را نيز بر آورده نکرديم در واقع ما بازنده اصلي فصل نقل و انتقالات بوديم. اميدوارم اين موضوع درس خوبي براي همه ما باشد که ديگر براي فوتبال ارزشها و احترامات را از بين نبريم. مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: البته بايد يک حقيقت تلخ ديگر را نيز بگويم، حقيقت اين است که مديران بعضي از باشگاه‌هاي ليگ برتري که از امکانات کافي و خوبي برخوردار نبودند، به واقع در فصل نقل و انتقالات زجر و سختي کشيدند. اگر من جاي آنها بودم نمي‌دانستم، چه بايد بکنم و حتي فکر کردن به اين موضوع مرا دچار استرس مي‌کند بنابراين ضمن انکه به اين دسته از مديران خسته نباشيد مي‌گويم بايد اعتراف کنم که از عملکرد برخي از آنها بايد درس بگيريم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد برخي از مطالب که در بعضي از رسانه‌ها در خصوص ريخت و پاش باشگاه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات مطرح شده، تاکيد کرد: مدتي قبل تراز مالي باشگاه پرسپوليس در سال 91 را به طور رسمي به وزير ورزش و جوانان و حراست وزارتخانه تقديم کرديم و حتي مبلغ قرارداد بازيکنان جديدي که جذب کرده ايم را طي يک جدول به وزارت ورزش و جوانان داديم. وي تاکيد کرد: متاسفانه برخي از دوستان جو بسياري بدي را عليه باشگاه پرسپوليس راه انداخته و حتي به طور مصنوعي جنجال سازي کردند. آنها ارقام نجومي را در خصوص جذب بازيکنان جديد مطرح کردند که به هيچ وجه صحت نداشت. متاسفانه همين دوستان در مورد باشگاههايي که در گذشته اي نه چندان دور خود را به بي پولي و نداري زده و دم از شکسته شدن سقف قراردادها مي‌زدند اما در روزهاي پاياني بازيکناني را جذب کردند که رقم قراردادشان حتي نزديک به 2 ميليارد تومان نيز مي‌رسيد، حساسيتي به خرج نداده و سکوت کردند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درخصوص آخرين وضعيت اين تيم پيش از آغاز ليگ برتر گفت: به دليل آنکه در حساس ترين زمان ممکن تغييرات در کادرفني تيم بوجود آمد و تعيين سرمربي جديد نيز کمي به تاخير افتاد، زمان را براي آماده سازي و هماهنگي تيم تا حدودي از دست داديم. در حال حاضر بيش از هر چيز به زمان نياز داريم تا بازيکنان ما به انسجام تيمي کامل برسند و اين موضوع بزرگترين چالش پيش روي ما است. رويانيان درباره انتظارش از هواداران پرسپوليس تصريح کرد: از هواداران در شرايط فعلي انتظار دارم که تحت هر شرايطي دست از حمايت تيم برندارند و عجولانه تصميم گيري نکنند تا نتيجه حمايتهاي خود را در پايان فصل ببينند چون هدف اصلي ما در اين فصل قهرماني در رقابتهاي ليگ برتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها