کد خبر: ۶۶۹۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۲ تير ۱۳۹۱
براساس نتايج يك تحقيق بين المللي، تبليغات تلويزيوني در منطقه ي خاورميانه و آفريقا 34 درصد رشد داشته است.

به گزارش ايسنا، تحقيق جديدي كه از سوي موسسه تحقيقاتي «نيلسن» انجام شده نشان داد، در سه ماهه اول سال 2012، تبليغات جهاني 1/3 درصد رشد داشته و در اين ميان كشورهاي خاورميانه و آفريقايي رشد 34 درصدي تبليغات تلويزيوني را تجربه كرده اند.

بيشترين ميزان رشد تبليغات تلويزيوني در ميان مناطق مختلف جهان با 34 درصد به خاورميانه و شمال آفريقا رسيد ، در حاليكه اين رقم در آمريكاي لاتين تنها 5/7 درصد و در آمريكاي شمالي 4 درصد است.

نتايج تحقيقات «نيلسن» همچنين نشان داد، رشد تبليغات آنلاين حتي از تبليغات تلويزيوني هم سريع تر بوده و باز هم خاورميانه و آفريقا بيشترين سهم سرمايه گذاري را در اين بخش ها به دست آورده اند.

در سه ماهه نخست 2012، خاورميانه با رشدي 35 درصد و آفريقا با رشدي 32 درصدي بالاترين ميزان تبليغات آنلاين را تجربه كرده اند. اين در حاليست كه تبليغات آنلاين در كشورهاي آمريكاي لاتين 32 درصد و در كشورهاي اروپايي 12 درصد افزايش داشته است.

«نيلسن» همچنين اعلام كرد، ميزان تبليغات راديويي نيز در سراسر جهان افزايش قابل توجهي داشته است. اين رقم در خاورميانه و آفريقا 21 درصد ، در آمريكاي لاتين 18 درصد، در آمريكاي شمالي 6/2 درصد و در اروپا 8/2 درصد بوده است.

ميزان تبليغات در مجلات جهاني طي سه ماهه اول 2012 نسبت به سال گذشته كاهش داشته است، اما تبليغات در روزنامه ها رشدي 1/3 درصدي را كسب كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها