کد خبر: ۶۶۸۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۲ تير ۱۳۹۱
پيرمرد پرتغالي اصرار داشت هر تيم در فوتبال دستگرمي حداقل 45 پاس تا رسيدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازيکنانش مي‌گفت نمي‌خواهد داخل محوطه جريمه حريف شويد و فقط پاس بدهيد .
روز سوم تمرين‌هاي مانوئل براي بازيکنان پرسپوليس روزي متفاوت از ساير تمرين‌ها بود. مانوئل تاکيد داشت بازيکنان در فضاي محدود فوتبال دستگرمي مدام به همديگر پاس بدهند و سرعت پاس‌ها و تعداد پاس‌هاي‌شان را زياد کنند.

در آن جلسه تمريني کار تا جايي شدت يافت که بازيکنان بعد از پايان تمرين به شوخي به يکديگر مي‌گفتند: «امروز بارسلونا شده بوديم».



اين اصرار مانوئل در روزهاي بعد هم ادامه داشت و پيرمرد پرتغالي اصرار داشت هر تيم در فوتبال دستگرمي حداقل 45 پاس تا رسيدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازيکنانش مي‌گفت نمي‌خواهد داخل محوطه جريمه حريف شويد و فقط پاس بدهيد. وي بعضا سوسا و نوري را از ارسال پاس به جلو منع مي‌کرد و خواستار گردش سريع توپ در زمين بود.

اين اتفاق در ديدار تدارکاتي با آلومينيوم هم تکرار شد و پرسپوليسي‌ها در پاسکاري سريع فوق‌العاده کار کردند. سرخپوشان در بازي عصر دوشنبه بيشتر از 80 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشتند اما در مجموع 7 موقعيت گل به دست آوردند که 3 تاي آن روي ضربات ايستگاهي بود و يکي از آنها هم با پاس به جلوي کيا، پريدن قاضي از روي توپ و ضربه نهايي انصاري‌فرد گل شد. با تمام اين برتري‌ها - هر چند با اشتباهات گردان و تغييرات زياد در ترکيب - پرسپوليس به تيم ميثاقيان باخت تا مالکيت زياد سرخ‌ها بر توپ به چشم نيايد.



با اين حال به نظر مي‌رسد ژوزه پرتغالي شيفته مالکيت توپ و سيستم بازي اسپانيا باشد حتي اگر حفظ توپ منجر به خلق موقعيت نباشد. بايد ديد مانوئل تا کجا روي اين تاکتيک اصرار مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها