کد خبر: ۶۶۸۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۲ تير ۱۳۹۱
شايد خداحافظي فرهاد تا نيم فصل باشد و شايد هم او براي هميشه از فوتبال خداحافظي كند. يك خداحافظي بي سر و صدا و عجيب كه نمي تواند براي طرفداران استقلال و مجيدي ۳۶ ساله چندان خوشايند باشد.
زندگي، بعد از ترك استقلال در نيم فصل دوم ليگ يازدهم، فرهاد مجيدي وقتي الغرافه را مشتري خود نديد سعي كرد به استقلال برگردد و با پيراهن شماره ۷ به بازي در اين تيم ادامه دهد. اما بازگشت مجيدي با مخالفت امير قلعه نويي روبرو شد تا ساير تيمهاي ليگ برتري براي جذب كاپيتان سابق استقلال دست به كار شوند.


ابتدا مس كرمان و سپس تراكتورسازي و ملوان براي جذب فرهاد مجيدي پيشقدم شدند اما اين مهاجم كه دوست داشت در استقلال به فوتبال خود پايان دهد به تمام اين پيشنهادها پاسخ منفي داد تا يك شايعه در كنار نامش به وجود بيايد. شنيده مي شود فرهاد مجيدي دوست ندارد پيراهن تيمي جز استقلال را بر تن كند و به همين خاطر حالا كه استقلال او را نخواسته قصد دارد از فوتبال خداحافظي كند.

البته در اين زمينه شنيده مي شود شايد خداحافظي فرهاد تا نيم فصل باشد و شايد هم او براي هميشه از فوتبال خداحافظي كند. يك خداحافظي بي سر و صدا و عجيب كه نمي تواند براي طرفداران استقلال و مجيدي ۳۶ ساله چندان خوشايند باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها