کد خبر: ۶۶۸۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۲ تير ۱۳۹۱

در تمرینات تیم پرسپولیس همه چیز کامل است. از دعوای لیدرها و چاقو کشی و تشویق دایی تا عکس گرفتن از پشت پنجره و عربده کشی چند هوادار از خود بی خود شده و باز کردن صندوق عقب اتومبیل چند بازیکن، در این میان به نظر می رسد کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس نقش فوق العاده ای در فرهنگی کردن فضای بین باشگاه و هواداران داشته است.

اما بشنوید از آخرین خبر.
خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که غیر از این مسائل پای چند دعا نویس هم به درفشی فر باز شده! باورتان می شود؟


گویا چند روز قبل 3 هوادار ناشناس در ورزشگاه درفشی فر حاضر می شوند و با بازیکنان به بهانه عکس یادگاری گفتگو می کنند.


آن ها چند بسته کوچک را به چند بازیکن می دهند و این بازیکنان هم بدون توجه به آنچه به آن ها هدیه شده، این هدایا را در جیب می گذارند و با خودروهای گران قیمتشان از محل تمرین خارج می شوند.


در این میان چند نفری متوجه می شوند که این هواداران ناشناس دعانویس بوده و در حال پخش کردن دعاهای جعلی به سبک دعا نویس ها هستند.

 
در این میان "جواد کاظمیان" متوجه قضیه شده و به این موضوع واکنش شدیدی نشان می دهد. کاظمیان بلافاصله پس از اطلاع از این قضیه دست دعانویس را گرفته و حتی طبق شنیده ها با دست به سینه او می کوبد.


فشنگچی و رضا نور محمدی هم به محض شنیدن این موضوع واکنش نشان می دهند و پس از اطلاع از این قضایا مأموران حراست درفشی فر با نیروی انتظامی تماس می گیرند و با حضور نیروی انتظامی این موضوع رفع و رجوع می شود.


این خبر غیر رسمی روز قبل در محل تمرین پرسپولیس دهان به دهان می چرخید. از این رو طبیعی ترین پیشنهاد این است که باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریعتر به فکر حل معضلاتی باشد که ظرف چند روز اخیر در تمرینات رخ داده است.


اگر چه تعداد زیادی از مسئولان باشگاه هر روز در محل تمرین حاضرند اما به نظر می رسد هیچکدام از آن ها قادر به حل این معضلات نیستند و تنها در کنترل خبرنگاران موفق بوده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها