کد خبر: ۶۶۸۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۲ تير ۱۳۹۱
آنا، پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پنج شنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ تيرماه را اعلام کرد.

تردد موتورسيکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه بيست و دوم تيرماه، تا ساعت ۲۴ روز جمعه بيست و سوم تيرماه از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* محور کرج - چالوس

تردد انواع تريلر و کاميون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ الي ۲۴ روز جمعه بيست و سوم تيرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ الي ۲۴ از ۱۵ کيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.

* محور هراز

تردد تمامی تريلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد تمامی کاميون ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ الي ۲۴ روز پنج شنبه بيست و دوم تيرماه و ساعت ۶ الي ساعت ۲۴ روز جمعه بيست و سوم تيرماه از محور هراز ممنوع است.

* محور دماوند

تردد تمامی تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۶ الي ۲۴ روزجمعه، بيست و سوم تيرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

* محور زاهدان- زابل

تردد تمامی تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۴ الي ساعت ۲۰ روز هاي پنجشنبه و جمعه (بيست و دوم و بيست و سوم تيرماه) از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

گفتنی است، مرکز کنترل ترافيک پليس راه نيروي انتطامي با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزي پاسخگوي پرسش‌هاي هموطنان درباره وضع راه‌هاي کشور از نظر جوي و ترافيکي، يا امدادرساني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها