کد خبر: ۶۶۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با ابراز خوشحالی از طرح مسأله تعویق آغاز لیگ برتر گفت: "امیدواریم که مسؤولان فدراسیون با تعامل با AFC آنها را در این مسأله مجاب کنند و بازی ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود؛ زیرا ماه رمضان ماه رحمت خداست و درهای جهنم بسته می شود و ما نباید با این اعمال کاری کنیم در این ماه درهای جهنم را به روی خودمان باز کنیم".

به گزارش خبرگزاري اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز موافقت خود را با طرح تعویق لیگ برتر به بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

«سرهنگ جعفر جعفری» با ابراز خوشحالی از طرح این مسأله گفت: "باشگاه فجر سپاسی یکی از اخلاقی ترین باشگاههای کشور است که به موازین شرعی و اخلاقی تأکید بسیاری دارد؛ لذا ما واقعاً موافقیم که مسابقات به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود".

این مدیر ارزشی ورزش کشور با اشاره به فرصت بی بدیل ماه مبارک رمضان برای تربیت روحی و معنوی هم گفت: "ما امیدواریم که مسؤولان فدراسیون با تعامل با  AFCآنها را در این مسأله مجاب کنند و بازی ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود؛ زیرا ماه رمضان ماه رحمت خداست و درهای جهنم بسته می شود و ما نباید با این اعمال کاری کنیم در این ماه درهای جهنم را به روی خودمان باز کنیم".

جعفری تصریح کرد: "البته اکثر فوتبالیست های باشگاه ما روزه می گیرند چرا که حفظ و رعایت موازین شرعی برای ما الزامی و اجباری است؛ اما خواه ناخواه عده ای از ورزشکاران به سبب فشار تمرینات، مجبور به روزه خواری می شوند".

وی درباره مشکلات دیگر برگزاری مسابقات در ماه مبارک هم گفت: "ما حتی از لحاظ فنی هم مشکل داریم و روشنایی مناسب برای برگزاری بازی ها را نداریم. از هر لحاظ اگر بازی ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود خیلی بهتر است".

آقای جعفری یک بار دیگر تأکید کرد: "ما حتما پیگیر این مسأله خواهیم شد  و با دیگر مدیران هم همراه می‏شویم و ان‏شاءالله همه دست به دست هم می‏دهیم و مشکل را حل می‏کنیم. ما حاضریم در این زمینه به کنفدراسیون هم نامه بفرستیم. انشاالله طوری عمل خواهیم کرد که به فدراسیون هم لطمه ای نخورد و متضرر نشود".

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین از خبرگزاری ابنا به جهت پیگیری این مسأله تشکر کرد و گفت: "من خوشحالم که خبرگزاری شما به این ماجرا ورود پیدا کرد".

شایان ذکر است پس از چند سالی که متأسفانه برگزاری لیگ برتر در ماه مبارک رمضان موجب مخدوش شدن معنویات جوانان در این ماه گردیده است، برخی از مدیران ارزشی فوتبال کشور با پیشنهاد "طرح تعویق مسابقات به پس از ماه مبارک رمضان" گام به میدان گذاشته تا آن سنت حسنه را احیاء کنند.

در روزهای گذشته حضرات آیات عظام «مکارم شیرازی»، «صافی گلپایگانی»، «موسوی اردبیلی» ، «مظاهری»، «شاهرودی» و «علوی گرگانی» نیز از مسؤولان فدراسیون فوتبال خواسته اند که مسابقات امسال را تا پس از ماه مبارک رمضان به تعویق اندازند.

همچنین پس از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه «پرسپولیس تهران»، مدیران عامل باشگاههای «نفت تهران»، «فولاد خوزستان» و «مس کرمان» نیز در گفتگو با ابنا موافقت و تمایل خود برای تعویق لیگ امسال را اعلام کرده اند؛ لذا امید است با حمایت بقیه مدیران باشگاه‏ها، رسانه‏ها و مسؤولان فدراسیون این طرح خداپسندانه اجرایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها