کد خبر: ۶۶۶۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۱ تير ۱۳۹۱
سايت گل – محسن بنگر مدافع مياني پرسپوليس مثل اكثر بازيكنان اين تيم معتقد است كه شكست در بازي‌هاي دوستانه چندان مهم نيست و مانوئل ژوزه دنبال برطرف كردن نقاط ضعف پرسپوليس و شناخت از بازيكنان اين تيم است. بنگر در مورد شرايط فعلي پرسپوليس، خصوصيات سرمربي جديد اين تيم و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد. او كه با مربيان خارجي زيادي كار كرده است معتقد است كه از حالا نمي‌توان در مورد مانوئل ژوزه نظر داد.
هواداران پرسپوليس از شكست در بازي‌هاي دوستانه نگران شده‌اند، در اين مورد چه صحبتي داري؟
جاي نگراني وجود ندارد. مانوئل دنبال شناخت از بازيكنان است و در بازي با آلومينيوم تعويض‌هاي زيادي انجام داد تا تيم را بشناسد. او مي‌خواهد يك سبك جديد را در پرسپوليس پياده كند و فكر مي‌كنم در ادامه كار ما هم راحت‌تر مي‌شود و مي‌توانيم نتيجه بگيريم.
منظورت چه سبكي است؟
او تاكتيك خاص را دنبال مي‌كند و بيشتر روي حفظ توپ و دادن پاس‌هاي زياد اصرار دارد. او مي‌خواهد مالكيت توپ و ميدان را در اختيار داشته باشيم و از بازي ما در نيم ساعت اول راضي بود.
قبول داري مانوئل خيلي دير به پرسپوليس ملحق شد؟
بله، ولي ديگر نمي‌شد كاري كرد. انشاالله تا 10 روز آينده همه چيز حل مي‌شود.
آيا بايد انتظار داشته باشيم كه پرسپوليس در شروع ليگ ناهماهنگ باشد؟
خير، ما تا آن زمان شرايط خوبي پيدا مي‌كنيم و مطمئن باشيد بازي‌هاي تداركاتي با بازي‌هاي رسمي فرق دارد.
راستي كار كردن با مانوئل ژوزه چطور است؟
او مربي و آدم خوبي است ولي از الان نمي‌توانم بگويم مانوئل خوب است يا بد و بايد ليگ برتر شروع شود. با اين حال اميدوارم اين مربي پرسپوليس را قهرمان كند.
جو پرسپوليس با سپاهان چه تفاوت‌هايي دارد؟
معمولا در فوتبال ايران هر تيمي نتيجه بگيرد حاشيه‌اي وجود ندارد ولي اگر نتيجه نگيرد حاشيه درست مي‌شود. بايد بازي‌ها شروع شود و ببريم يا ببازيم تا ببينيم چه جوي درست مي‌شود.
در بازي با آلومينيوم شهاب گردان 2 گل بد خورد، قبول داري او مقصر بود؟
نه اصلا اينطور نيست و نبايد دنبال مقصر باشيم. گردان بدون مربي دروازه‌بان تمرين مي‌كند و نبايد از او انتظار غيرمنطقي داشته باشيم. شهاب بيشتر از يك ماه است كه زمين نخورده و طبيعي است كه نياز به زمان داشته باشد. او جزو دو، سه گلر برتر ايران است.
در تمرينات چند روز اخير پرسپوليس شاهد چاقوكشي و درگيري‌هاي زيادي بوديم. قبول داري اين مسائل خوشايند نيست؟
اين چيزهايي كه مي‌نويسند صحت ندارد و ما چنين اتفاقاتي را نديدم. بعضي از روزنامه‌ها نوشتند كه به ماشين من و سيدجلال حمله كردند ولي چنين چيزي نبود.
فكر مي‌كني پرسپوليس قهرمان شود؟
ما مي‌خواهيم طوري بازي‌ها را شروع كنيم كه انگار از ليگ دسته اول به ليگ برتر آمده‌ايم و با بيشترين انگيزه دنبال قهرماني هستيم. حتي بازيكناني مثل كريمي و مهدوي‌كيا كه افتخارات زيادي را به دست آورده‌اند، نمي‌دانيد با چه انگيزه‌اي تمرين مي‌كنند.
شنيده‌اي كه مانوئل قول قهرماني نداده است؟
اگر مانوئل قول قهرماني مي‌داد بايد به او شك مي‌كرديم. ژوزه يك مربي حرفه‌اي است و مي‌خواهد بار سنگين رواني را از روي دوش تيم بردارد.
برخي معتقدند با آمدن مانوئل حالا شايد ستاره‌هاي پرسپوليس هم براي فيكس بازي كردن با مشكل مواجه شوند. آيا تو هم اين موضوع را قبول داري؟
يك مربي حرفه‌اي هميشه به بازيكني كه آماده است ميدان مي‌دهد و اسم‌ها چندان برايش مهم نيست در ضمن ستاره داشتن دليلي براي قهرماني نيست.
به نظر تو قرعه استقلال عجيب نيست كه در 9 هفته ابتدايي فقط يك بار ميهمان است؟
من نمي‌توانم در اين مورد صحبت كنم و فقط حق دارم در مورد تيم خودم حرف بزنم.
راستي امسال شماره 6 را برتن مي‌كني؟
بله.
در اين مورد با كريم باقري حرف زدي؟
بله، من رخصت گرفتم و آقا كريم طوري با من حرف زد كه خجالت كشيدم. اميدوارم با پيراهن او بازي‌هاي خوبي را انجام دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها