کد خبر: ۶۶۶۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۱ تير ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال پيکان با طرح موضوع شکايت رسمي از ماچادو به سازمان ليگ و کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، خواستار اجراي قانون در مورد اين بازيکن خارجي و دريافت نيمي از قرارداد داخلي‌اش با باشگاه پيکان شد.
رضا رهقي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اينکه پس از بازگشت پيکان به تهران بحث شکايت از ماچادو به سازمان ليگ و کميته انضباطي فدراسيون فوتبال را با جديت بيشتري پيگيري مي‌کند، ضمن بيان مطلب فوق گفت: ماچادوي پرتغالي روز هفتم تيرماه با حضور در باشگاه پيکان با ما قرارداد داخلي امضا کرد اما به تهعداتش با باشگاه را عملي نکرد.

وي با اشاره به ضررهاي مالي اين بازيکن به باشگاه پيکان که شامل تهيه بليت سفر به ترکيه و گرفتن تجهيزات ورزشي باشگاه بود، افزود: متاسفانه اين بازيکن به دلايل نامعلومي به تعهداتش عمل نکرد، به همين دليل شکايت رسمي خود را از او به مراجع ذيصلاح ارايه داديم. قطعا اين بازيکن بايد نيمي از قراردادش با باشگاه پيکان را به عنوان خسارت به ما پرداخت کند.


سرپرست تيم فوتبال پيکان اضافه کرد: بنده با محسن عاشوري براي برگزاري ديدار با پرسپوليس به توافق رسيده بودم اما کادرفني تيم ترجيح داد پيکان با نفت تهران بازي کند، به همين دليل نفت را جايگزين پرسپوليس کرديم اما متاسفانه مسئولان نفت بدون اينکه به ما خبر بدهند، اين بازي را يک طرفه کنسل کردند که اين مسئله باعث ناراحتي کادرفني تيم پيکان شد.


وي با ابراز رضايت از اردوي اين تيم در ترکيه اضافه کرد: با نظر کادرفني تيم، تنها يک ديدار تدارکاتي پيش از آغاز ليگ برگزار خواهيم کرد. ضمن اينکه تمرين تيم هم از عصر امروز چهارشنبه در زمين پيکانشهر آغاز مي‌شود.


رهقي در پايان در مورد وضعيت بازيکنان تيم هم گفت: قصد داريم يک هافبک خارجي را جايگزين ماچادو کنيم. ضمن اينکه يک مهاجم خارجي ديگر را هم جذب خواهيم کرد. البته يک جاي خالي هم در تيم باقي مي‌ماند تا در صورت نياز کادرفني در نيم فصل بازيکن جديدي را به تيم اضافه کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها