کد خبر: ۶۶۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۲۱ آبان ۱۳۸۹

چند وقتیست که مردم زاهدان برای تامین کپسول گاز مایع به شدت دچار مشکل شده اند و طی چند روز اخیر در زاهدان شاهد صف های طولانی برای گرفتن تنها یک کپسول گاز مایع می باشیم.

به گزارش زاهدان پرس، مردم در زاهدان طی چند روز اخیر از کمبود کپسول گاز مایع بسیار شاکی بوده و با توجه به شدت گرفتن سرما از این موضوع ابراز نگرانی می کنند.

در همین حال مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان گفت: براي رفاه حال مردم و جبران افزايش تقاضا، ميزان توزيع گاز مايع در شمال و مركز سيستان و بلوچستان با 300 تن افزايش در روز به 800 تن رسيد.         

مرتضي عابديني که با ايرنا گفتگو کرده است ، افزود: بارگيري گاز مايع از جنوب كشور به مقصد سيستان و بلوچستان آغاز شده است و مشكل كمبود اين ماده سوختي در استان طي 24 ساعت آينده برطرف مي شود.

او گفت: 30 تا 40 درصد از سهميه گاز مايع استان كه بايد صرف مصارف خانگي شود به صورت غير مجاز در بخش حمل و نقل (جايگزين بنزين خودرو) استفاده مي شود.

وي اظهار داشت: مطابق نظر و اعلام كارشناسان بخش زيادي از كمبود گاز مايع در سيستان و بلوچستان ناشي از همين مشكل است.

مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان گفت: تخليه كپسول گاز مايع در خودروها، خطرات ناشي از استفاده غيراستاندارد از مواد سوختي را براي شهروندان افزايش داده است .

در خور يادآوري است: شركت پخش فرآورده هاي نفتي چابهار وظيفه تامين و توزيع مواد سوختي در جنوب سيستان و بلوچستان را به عهده دارد و آمار اين منطقه جداگانه ارائه مي شود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها