بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات ايران (صداي سپهر) نشان
مي دهد اين واحد درخرداد ماه سالجاري به 67هزار تماس برقرار شده از سوي
مشتريان پاسخ داده که اين رقم نمايانگر 66 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال
90 ميباشد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، تعداد تماسها با
مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) درخرداد ماه سالجاري به 67هزار
تماس بالغ شد براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو
به رشدي داشته به گونهاي که در خرداد ماه سالجاري نسبت به پايان سال گذشته
تعداد 27 هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 66درصد رشد ميباشد،
کارشناسان اين مرکز در سومين ماه از سال 91 به تعداد 67هزار و 256 تماس و
همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6
ميليون و 250 هزار تماس برقرار شده پاسخ داده است.
گفتني است مرکز صداي
سپهر بانک صادرات ايران باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان
مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان
از سراسر کشور ميتوانند ضمن تماس با شماره 09602 علاوه بر استفاده از
خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز
بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در
ميان بگذارند.
شايان ذکراست مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به
سئوالات مشتريان درزمينه خدمات بانک صادرات ايران، تکريم، ارزش نهادن به
خواستههاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش
مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينههاي و وقت مشتريان در سطح کشور
دارد.