کد خبر: ۶۶۵۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۱ تير ۱۳۹۱
 بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات ايران (صداي سپهر) نشان مي دهد اين واحد درخرداد ماه سالجاري به 67هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان پاسخ  داده که اين رقم نمايانگر 66 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 مي‌باشد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، تعداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) درخرداد  ماه سالجاري به 67هزار تماس بالغ شد براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در خرداد ماه سالجاري نسبت به پايان سال گذشته تعداد 27 هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 66درصد رشد مي‌باشد، کارشناسان اين مرکز در سومين ماه از سال 91 به تعداد 67هزار و 256 تماس و همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6 ميليون و 250 هزار تماس برقرار شده  پاسخ داده است.
گفتني است مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند ضمن تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.
شايان ذکراست مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان درزمينه خدمات بانک صادرات ايران، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي و وقت مشتريان در سطح کشور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها