کد خبر: ۶۶۵۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه فرهنگي،ورزشي استقلال تهران گفت:حاشيه سازان براي تيم استقلال تهران، به کار خود ادامه دهند،بازيکنان تيم استقلال نيز به تمرينات خود ادامه خواهند داد.

  ''علي فتح الله زاده''سه شنبه شب پس از ديدار دوستانه تيم استقلال تهران با تيم الازيگ اسپور ترکيه که با نتيجه 4 بر 2 به سود تيم استقلال به پايان رسيد،درگفتگويي گفت:متاسفانه برخي افراد همچنان تلاش دارند استقلال را به حاشيه بکشانند و درخصوص هرموضوع کوچکي،دست به حاشيه سازي مي زنند.


مديرعامل استقلال تهران تاکيدکرد:اين افراد به کار خود ادامه دهند و کادرفني و بازيکنان تيم استقلال نيز به کار خود ادامه خواهند داد.


وي گفت: تيم فوتبال استقلال تهران از کادر فني گرفته تا مسوولان باشگاه و بازيکنان،حرفه اي هستند و آنان بدون توجه به حرف و حديث هايي که از سوي برخي افراد زده مي شود، به کار خود ادامه خواهندداد.


مديرعامل باشگاه استقلال تهران به هماهنگي بين اعضاي هيات مديره اين باشگاه و خود اشاره کرد و اظهارداشت:هماهنگي و انسجام خوبي بين تمامي اعضاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه وجود دارد و همگان تلاش داريم که تيم استقلال در فصل آتي ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران به نتايج خوبي دست يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها