کد خبر: ۶۶۵۴۱
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۲۱ تير ۱۳۹۱
بيش از نيمي از تبليغات تلويزيوني انتخابات آمريكا به «باراك اوباما» اختصاص دارد.
به گزارش ايسنا، نتايج تحقيقي كه اخيرا ازسوي مؤسسه رسانه اي «CMAG» نيويورك انجام شده، نشان مي دهد، بيش از نيمي از تبليغات تلويزيوني انتخابات رياست جمهوري آمريكا در ماه ژوئن سال جاري ازسوي كمپين سياسي «باراك اوباما» رئيس جمهور آمريكا- صورت گرفته است.
با توجه به بحران اقتصادي كه آمريكا را فراگرفته است، مؤسسه «CMAG» اعلام كرد: در 30 روز منتهي به دوم جولاي، در مجموع 131 هزار و 119 تبليغ تلويزيوني در رابطه با انتخابات رياست جمهوري آمريكا صورت گرفت كه 68 هزار و443 تبليغ تنها به اوباما اختصاص داشته است. به گزارش بلومبرگ، ميزان تبليغات اوباما در اين دوره سه برابر تبليغات «ميت رومني» رقيب اصلي اين سياستمدار محاسبه شده است. «رومني» در اين دوره يك ماهه 23هزار و 815 تبليغ در شبكه هاي مختلف تلويزيوني داشته است.
اين تبليغات از شبكه هاي متعدد تلويزيون هاي سراسر ايالات متحده انجام شده، اما بيش از نيمي از اين تبليغات از آنتن تلويزيوني لاس وگاس، كليولند و دنور پخش شده اند. براساس نتايج اين تحقيق، به طور ميانگين 142 تبليغ تلويزيوني براي انتخابات رياست جمهوري در هر روز از تلويزيون هاي لاس وگاس به روي آنتن مي رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
سگ زرد برادر شغال است بهتر است انتخابات آمریکا در سایتهای حداقل معتقد نظام بیارزش تلقی شده ودرخبرها نیاید تا هم مردم اطلاعات مفید دریافت کنند وهم منکرات تبلیغ نشود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها