کد خبر: ۶۶۴۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۰ تير ۱۳۹۱
در ابتدای نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال مسئول برگزاری جلسه از حاضران درخواست کرد تا از پرسیدن سوالات حاشیه ای خودداری کنند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، نشست خبری خولیو ولاسکو صبح امروز در هتل آکادمی فدراسیون فوتبال و با حضور اصحاب در حالی برگزار شد که به نظر می رسید سرمربی تیم ملی بسیار خسته و بی حوصله است.

* ولاسکو صحبت هایش را با جمله " صدا می آید؟ صبح بخیر!" آغاز کرد تا نشان دهد که در مدت یک سال و نیم حضورش در ایران چقدر با زبان فارسی آشنا شده است!

* در ابتدای این نشست رحیم رحیم زاده که مسئولیت برگزاری جلسه را برعهده داشت از حاضران و خبرنگاران درخواست کرد که سوالات حاشیه ای مطرح نکنند، چراکه ممکن است در ترجمه آن مشکلاتی پیش بیاید و جلسه دچار چالش شود.

* ولاسکو در اواسط نشست، زمانی که با سوال یکی از خبرنگاران و مقایسه ولاسکو و آناستازی مواجه شد، با عصبانیت از آن خبرنگار خواست تا بجای مقایسه کردن سوالش را مطرح کند و وقت جلسه را نگیرد. خبرنگار منتقد که پیش از این هم در یکی از نشست های خبری با چنین مشکلی با ولاسکو روبرو شده بود اعتقاد داشت آناستازی و ولاسکو درحالی که هر دو از گزینه های هدایت تیم ایران بودند، کارشان با همزمان با تیم های لهستان و ایران آغاز کردند و لهستان توانست قهرمان لیگ جهانی شود و سهمیه المپیک بگیرد، اما ولاسکو تغییر چندانی در والیبال ایران ایجاد نکرد.

این سوال و مقایسه موجب شد تا ولاسکو تا انتهای نشست کمی بی حوصله باشد و به راحتی از سوال خبرنگاران عبور کند و جلسه را به سمتی که خودش دوست دارد ببرد.

* در پایان نشست و در حالی که همه در حال ترک سالن بودند ولاسکو خطاب به آن خبرنگار منتقد اعلام کرد که باید در این نشست اعلام کند که می خواست با من مصاحبه کند، اما من موافقت نکردم. ولاسکو آن خبرنگار را دروغگو خطاب کرد و گفت: روزنامه شما یک مصاحبه از من به چاپ رسانده بود، درحالی که من اصلا با رسانه شما صحبت نکرده بودم.

ولاسکو چندین بار از کلمه "دروغگو" برای مورد خطاب قرار دادن وی استفاده کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها