کد خبر: ۶۶۳۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۰ تير ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، داریوش قنبری نماینده دور هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون اقلیت(اصلاحات) مجلس هشتم در گفتگویی با خبرگزاری دوم خرداد تمامی تلاش خود را برای تطهیر سید محمد خاتمی و همچنین القاء اختلاف در بین اصولگرایان به کار گرفته است.

وی در گفتگو با ایلنا بیان می دارد: امثال آقای خاتمی مصالح نظام را در نظر دارند و مسایلی را مطرح نمی‌کنند که کشور از طرح آن بحث‌ها، دچار تنش شود.

قنبری در ادامه می گوید: آقای خاتمی نیز در مقابل تندرو‌ها ایستاد و مقابله کرد، بر این اساس وجود تندرو‌ها واقعیتی در بین اصلاح‌طلبان است، اما در بین این افراد نیز باید تفکیک قایل شد. برخی تندرو‌ها هستند که در چهارچوب نظام فعال هستند و برخی دیگر نیز خارج چار‌چوب نظام‌اند. باید چارچوب‌ها را در نظر گرفت. کسانی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کنند باید مورد پذیرش قرار بگیرند.

داریوش قنبری اظهار می دارد: شرایط امروز خیلی دشوار است و مدیریت اصولگرایان آنقدر مشکل ایجاد کرده است که فعالیت زیادی برای اصلاح آن مشکلات لازم است، با این استدلال برخی اصلاح طلبان رفتار عافیت طلبی را در پیش گرفته‌اند و بعضا فکر می‌کنند که دیگر راه چاره‌ای برای خروج از مسائل مبتلابه جامعه نمانده يا اينكه خروج از آن بسيار مشكل است و به دنبال مسایل خود هستند، اما باید این ذهنیت کنار گذاشته شود و اصلاح طلبان باید برای اصلاح امور مصلحت‌اندیشی کنند و منافع مردم و نظام را تامين كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۱
۱
۰
خاتمی از سران فتنه و کودتای مخملی سبز است و باید در آینده محاکمه شود .
او خودش باید بگوید که مصالح نظام را در نظر دارد و قانون اساسی ایران را قبول دارد و ولایت فقیه را قبول دارد .
او عددی نیست که کشور را دچار تنش کند .
قبلا هم با پالت های دلاری غربیها و پول شاهزدهای عرب نتوانست غلطی بکند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها