کد خبر: ۶۶۲۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۹ تير ۱۳۹۱
جالب اینکه تمامی افراد کرد شرکت کننده در کنفرانس مذکور، خود را نمایندگان رسمی مردم کردستان ایران معرفی می کردند! که این امر موجب شد این جلسه برای دقایقی با تنش روبرو شود. اختلافات میان سران گروهکهای کرد ضد انقلاب دعوت شده به این کنفرانس بر سر نمایندگی مردم کردستان ایران بود که هر یک از این افراد خود را نماینده واقعی مردم کردستان می دانست که این امر موجب...
بولتن نیوز: چهارمین دوره سلسله کنفرانس های زنجیره ای موسوم به اپوزیسیون ایرانی تحت عنوان" کنفرانس پیشروی اتحاد برای دمکراسی در ایران" طی روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 تیرماه، با شرکت نزدیک به 80 نفراز نمایندگان احزاب تروریست و معاند و همچنین سازمانهای به اصطلاح سیاسی و شخصیتهای به ظاهر مستقل! در شهر بروکسل بلژیک برگزار شد که در این کنفرانس ضد ایرانی،حاشیه بر متن غالب بود.توجه شما خوانندگان گرامی را به مشروح این خبر به صورت اختصاصی از بولتن نیوز جلب می کنیم؛

در این کنفرانس به اصطلاح سیاسی،حضور سرکردگان گروهک هایی که اقدامات مسلحانه در راس اولویت های فعالیتهای آنها محسوب می شود از جمله کومله و دمکرات که در اقلیم کردستان حضور مسلحانه دارند و تا کنون اقدامات مسلحانه و تروریستی زیادی را بر علیه مردم کردستان ایران انجام داده اند،بسیار ملموس بود.




عبدالله مهتدی سرکرده تروریست کومله که چندی پیش در مصاحبه ای که با بخش کردی صدای امریکا داشت تلویحا به انجام اقدامات مسلحانه و تروریستی بر علیه مردم ایران تاکید داشت و اعلام کرده بود که دست از اقدامات مسلحانه بر علیه مردم ایران و کردستان بر نمی دارد، در این کنفرانس شرکت داشت و عملا این کنفرانس به محلی برای حضور و عرض اندام تروریست های مسلحی که دستشان به خون ملت ایران آلوده است،تبدیل شده بود.

در لیست دعوت شدگان رسمی به کنفرانس اپوزیسیون، نمایندگان گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کومله مهتدی،حزب دمکرات کردستان ایران و حزب دمکرات کردستان دیده می شوند.

دوره های قبلی این کنفرانس در کشورهای انگلیس(لندن)،سوئد(استکهلم) و امریکا(واشنگتن) برگزار شده بود که مشروح اخبار مربوط به این کنفرانس ها در همان ایام در سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز منتشر شده بود.

در لیست دعوت شدگان به این کنفرانس چند حزب کردستانی ضد انقلاب و همچنین نمایندگانی از حزب دمکرات کردستان ایران، عبدالله مهتدی،ناهید بهمنی(همسر مهتدی سرکرده کومله) و کاکو علیار از کومله مهتدی و کاوه آهنگری و خالد حسن پور از حزب دمکرات کردستان شرکت دارند.هر کدام از این افراد و نمایندگان گروهکهای کرد ضد انقلاب در خصوص آینده ایران و حکومت بعدی پس از ایران به ایراد سخنرانی پرداختند!




بررسی مشکلات و چالش های ایران کنونی!

همچنین در این کنفرانس، در خصوص چگونگی پیدا کردن راه چاره و راه حلی برای نزدیک کردن جریانهای اپوزیسیون ایرانی به یکدیگر،چگونگی برگزاری انتخابات آزاد در ایران آینده! و ایران پس از ایران کنونی!،مشکلات و اختلافات میان ایران و کشورهای دیگر،بحران اتمی ایران! و چندین موضوع دیگر بحث و تبادل نظر کردند.

گفته می شود چند سخنران از سرکردگان گروهکهای کرد ضد انقلاب شرکت کننده در این کنفرانس،که خود را نماینده اکراد ایرانی معرفی می کردند و به نمایندگی از مردم کردستان ایران در این کنفرانس شرکت و سخنرانی می کردند! در خصوص لزوم اهمیت دادن به اقلیت های ملی در ایران آینده و همچنین در خصوص چگونگی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران صحبت کردند و از دولتهای اروپایی و امریکا برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک های مادی و تسلیحاتی کردند که در این میان عبدالله مهتدی ضمن آنکه خود را نماینده مردم کردستان ایران معرفی کرد! از اروپا و امریکا خواست به کومله و وی کمک های مادی و تسلیحاتی کنند تا کومله به زعم وی!جمهوری اسلامی را سرنگون کند. مهتدی در سخنان خود بر لزوم انجام فعالیتهای مسلحانه به جای فعالیتهای سیاسی و مسالمت آمیز تاکید کرد!

ناهید حسینی؛عبدالله مهتدی،ناهید بهمنی(همسر مهتدی سرکرده کومله)،کاکو علیار،ثریا فلاح،گلاله شرفکندی،خالد حسن پور و کاوه آهنگری بخشی از کردهای ضد انقلابی بودند که بصورت رسمی به این کنفرانس دعوت شده بودند همچنین،علیرضا نوری زاده(افسر سیا و موساد)،حسن ماسالی،مجتبی واحدی،احمد باطبی،محسن سازگارا،کیانوس سنجری،رویا حکاکیان،شهریار آهی و کوروش صحتی شرکت کنندگان ایرانی در این کنفرانس بودند.

دعوا بر سر نمایندگی کردستان ایران

جالب اینکه تمامی افراد کرد شرکت کننده در کنفرانس مذکور، خود را نمایندگان رسمی مردم کردستان ایران معرفی می کردند! که این امر موجب شد این جلسه برای دقایقی با تنش روبرو شود. اختلافات میان سران گروهکهای کرد ضد انقلاب دعوت شده به این کنفرانس بر سر نمایندگی مردم کردستان ایران بود که هر یک از این افراد خود را نماینده واقعی مردم کردستان می دانست که این امر موجب درگیری لفظی تندی میان مدعوین شد،در این میان مهتدی نقش عمده ای در بروز این درگیری ها داشت.




این کنفرانس در ادامه همان سلسله کنفرانس های زنجیره ای میان جریانهای اپوزیسیون ایرانی است که در ماههای قبل در استکهلم سوئد، لندن انگلیس و واشنگتن امریکا برگزار شده بود.

در روز اول این کنفرانس که روز شنبه 17 تیرماه برگزار شد و به نوعی جلسه افتتاحیه نیز بود، محسن سازگارا،ناهید بهمنی و فریدون احمدی سخنرانی کردند.

سازگارا در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت: اینکه مخالفین حکومت ایران، بتوانند با یکدیگر دور یک میز بنشینند و کار مشترک انجام دهند و نیروی خود را جمع کنند، از نیازهای مهم مبارزه ملی است و بسیار متفکرانه می باشد. نامبرده در پایان سخنانش در خصوص اولین دوره این کنفرانس که در استکهلم سوئد برگزار شده بود گفت: گزارش پایانی جلسه استکهلم دو بخش مهم داشت، اول لزوم تداوم چنین کنفرانس هایی و همچنین حضور شخصیتهای تازه و جدید برای این کنفراس ها، که این دو هدف پیگیری شد، تا به کنفرانس بروکسل رسید.

ناهید بهمنی: من نماینده زنان کردستان هستم!

ناهید بهمنی از کومله مهتدی که همسر عبدالله مهتدی سرکرده کومله می باشد، دومین سخنران جنجالی افتتاحیه این کنفرانس بود. او با اشاره به جلسات قبلی اپوزیسیون در سنای ایتالیا و شهر لندن، حضور تعداد 35 کرسی برای زنان این کنفرانس را مهم ارزیابی کرد و در پایان ابراز امیداواری کرد که اوضاع طوری پیش برود که کمبودات و نقصان ها پر شود و همچنین چنین مذاکراتی تداوم داشته باشد.

بخش جنجالی سخنان ناهید بهمنی از آنجا شروع شد که او خود را نماینده زنان کردستان ایران معرفی کرد که این ادعا با واکنش تند حضار و هو کردن ناهید بهمنی همراه شد و در نهایت نیز سخنرانی وی ناتمام باقی ماند و زنان حاضر در جلسه اجازه سخنرانی به وی را ندادند.

درگیری از آنجا آغاز شد که ناهید بهمنی همچون کنفرانس قبلی که در استهکلم برگزار شده بود و در آن وی خود را نماینده زنان کردستان ایران معرفی کرده بود و این امر باعث گردید بیش از یکصد نفر از شخصیتهای زن کرد،به این ادعای ناهید بهمنی واکنش شدید نشان دهند و با الفاظ تندی وی را خطاب قرار دهند.

ناهید بهمنی،باز هم علی رغم اینکه در هیچ جایی نامی از وی بعنوان نماینده زنان کردستان ایران برده نمی شود و به قول زنان حاضر در گروههای کردی،در هیچ انتخاباتی وی بعنوان نماینده زنان ایران انتخاب نشده و اصولا انتخاباتی در این زمینه که چه کسی نماینده زنان کردستان ایران است انجام نشده است،باز هم در این کنفرانس هم خود را نماینده زنان کردستان ایران معرفی کرد و همین امر با واکنش شدید اعضای شرکت کننده در کنفرانس روبرو شد و درگیری ها از اینجا آغاز شد و عملا کنفرانس را به حاشیه برد.

اولین دوره این کنفرانس تحت عنوان "ارزیابی جریانهای سیاسی و انتخابات های پیش روی در کشور ایران در سالی که در آن هستیم" چهار سخنران داشت، در این بخش که یک ساعت طول کشید، حسن باقرزاده،ماشالله سلیمی،امین ریاحی و عبدالله مهتدی سرکرده کومله سخرانی کردند.

عبدالله مهتدی:ما باید به دشمنی با ملتهای هم پیمان با اسرائیل پایان دهیم

مهتدی مسئول بخش اول کنفرانس در سخنرانی اش، به تحریم ها و اوضاع بد اقتصادی ایران! و تاثیرات آن بر زندگی مردم اشاره کرد و گفت: ما اکنون باید از این فشارهایی که غرب بر رژیم ایران وارد کرده نهایت استفاده را بکنیم و از این فشارها که به نوعی برای ما فرصت محسوب می شود جهت انجام فعالیتهای مسلحانه در داخل ایران استفاده لازم را بکنیم.

اکنون مشروعیت جمهوری اسلامی از سوی بخش زیادی از جامعه ایران زیر سوال رفته و حاکمان ایران، پاسخگوی هیچ مشکلی نیستند، چه چیزی بری تغییر و اصلاحات در ایران وجود دارد و چه مسئله ای می تواند ما مخالفین را متحد کند تا نقشه ای مشترک و تاثیر گذار را برای سرنگونی این رژیم ارائه دهیم ؟

بنظر من فعالیتهای مسلحانه می تواند پاسخگوی این سوال باشد، فعالیتهای مسلحانه شاید باعث خون ریزی شود اما در عوض اوضاعی را به وجود می آورد که اقشار مختلف جامعه بتوانند در چنین شرایطی برای بدست آوردن حقوق خودشان تلاش کنند و با امید به پیروزی بر علیه رژیم فعالیت کنند و این پیروزی با بودن نیروی مسلح و پیشمرگان امکان پذیر است. ما باید با روشنی و شفافیت از تغییر نظام حرف بزنیم و ضمن حمایت از حمله نظامی به ایران ،موجبات تشکیل یک حکومت فدرال همچون عراق را در ایران فراهم بیاوریم .

ما باید به دشمنی با ملتهای منطقه و جهان خصوصا کشورهای دوست و هم پیمان اسرائیل، امریکا و انگلیس پایان دهیم و آینده ایران را نیز بر اساس همکاری با اروپا و امریکا بنیاد نهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها