کد خبر: ۶۶۱۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۹ تير ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از مربی پرتغالی این تیم گفت: «مانوئل خوزه مربی بسیار برزگی است و من فکر نمی کردم او خیلی سخت گیر باشد.»
ایپنا، مهرداد پولادی اظهارداشت: «خوشبختانه مربی پرسپولیس انتخاب شد و از بلاتکلیفی درآمدیم. خوزه مربی بزرگی است که کوله باری از افتخارات را دارد و امیدوارم قهرمانی پرسپولیس را هم به مجموعه افتخاراتش اضافه کند.»
 

وی درباره خصوصیات اخلاقی این مربی افزود: «من شنیده بودم که خوزه مربی سخت گیری است اما از وقتی او را در تمرینات دیدم متوجه شدم جدی تر و سخت گیرتر از آن چیزی است که فکر می کردم البته او اصلا بداخلاق نیست بلکه در کارش جدی است و همین جدیت و سخت گیری اش می تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود.»
 

پولادی درباره میزان آمادگی بازیکنان پرسپولیس گفت: «تمرینات بدنسازی خوبی را طی مدتی که مربی نداشتیم انجام دادیم. بدن ها آماده هستند و فقط تا شروع لیگ باید کارهای تاکتیکی را مرور کنیم. فکر می کنم در مدتی که باقی مانده اگر بتوانیم بازی های تدارکاتی انجام دهیم به هماهنگی لازم می رسیم و می توانیم با قدرت لیگ را شروع کنیم.»
 

وی درباره اینکه امسال قرار است در کدام پست به میدان برود، اظهارداشت: «من آماده ام و مشکلی ندارم. خوزه هنوز شناخت کافی از بازیکنان به دست نیاورده تا بداند از هر کسی در کدام پست استفاده کند. دنیزلی از من در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی استفاده می کرد و باید ببینم خوزه در این باره چه نظری دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها