کد خبر: ۶۶۱۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۹ تير ۱۳۹۱
امشب با مدیر برنامه‌هایم به تهران می‌روم. قرار است در مورد تیم جدیدم تصمیم‌گیری کنم. ظرف یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.
سايت گل-‌ فابیو جانواریو عصر دیروز در هیات فوتبال اصفهان قرارداد خود را فسخ کرد تا رسما از سپاهان جدا شود و بر خلاف میل باطنی‌اش، در فصل جدید با پیراهن تیمی به جز سپاهان به میدان برود؛ جانواريو پس از فسخ قرارداد خود با سپاهان، در گفتگويي مفصل با خبرگزاري ايمنا مشکلات شخصی با کرانچار را دلیل اصلی جدایی‌اش خواند و اعلام کرد تاخیر در تمرینات بهانه کرانچار برای جدایی او بوده است.

وقتی خبر اخراجت از سپاهان را شنیدیم واقعا تعجب کردیم. آخرش هم نفهمیدیم مشکل بی‌انضباطی بود یا مصدومیت.

هیچ کدام؛ مشکل اصلی بین من و سرمربی سپاهان بود؛ ما ارتباط خوبی با یکدیگر نداشتیم و زمانی که دیدم ارتباط‌مان بهتر نمی‌شود، تیم را ترک کردم.

کرانچار گفته بود به خاطر بی‌انضباطی از تیم اخراج شدی. چرا این‌قدر دیر به تمرین آمدی؟

من فقط ۵ روز دیر آمدم و این به خاطر مشکلی بود که داشتم.

و مشکلت چه بود؟

مشکل این بود که کرانچار می‌خواست بازیکن دیگری پیدا کند و دیر آمدن مرا بهانه کرد تا از تیم جدا شوم! ببینید، جدایی من از سپاهان به خاطر این نبود که دیر آمدم و مشکل اصلی این بود که من و کرانچار نمی‌توانستیم با هم کار کنیم و طرز فکرمان به هم نمی‌خورد.

اما تو یک نیم‌فصل زیر نظر او بازی کردی و هیچ مشکلی هم نداشتی.

چرا من مشکل داشتم اما به خاطر تیم حرفی نمی‌زدم.

حتما واکنش هواداران به جدایی‌ات را دیده‌ای.

البته. ببینید من واقعاً از جدایی‌ام از سپاهان ناراحتم چون دو سال فوق‌العاده در این تیم سپری کرده‌ام و خاطرات خوبی از سپاهان دارم و هیچ وقت خاطرات سپاهان را فراموش نمی‌کنم. من واقعا از آقای رحیمی و هواداران سپاهان تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند اما به هر حال این تصمیم کرانچار بوده و مجبور شدم بر خلاف میل باطنی‌ام از این تیم جدا شوم. دوست داشتم در سپاهان بمانم اما آرامش هم می‌خواستم و هواداران بدانند که در یک فصل گذشته واقعاً دوران سختی در سپاهان داشتم اما به خاطر آنها هیچ حرفی نزدم. بهتر است الان سپاهان را ترک کنم چون واقعاً برای من غیرممکن است که با او کار کنم.

البته این فصل در بیشتر بازی‌ها در دقایق ۷۰، ۷۵ تعویض می‌شدی و از نظر بدنی کم می‌آوردی.

به هر حال او سرمربی است و باید در این زمینه تصمیم می‌گرفت بنابراین در بازی‌ها تشخیص می‌داد که باید مرا تعویض کند اما من واقعاً مشکلی برای ادامه بازی نداشتم و واقعاً نمی‌دانستم مشکل کرانچار با من چه بود. شاید او مرا دوست نداشت!

چرا با آقای رحیمی در این زمینه حرفی نزدی؟

رحیمی واقعاً مدیر بزرگی است و دوست داشت من در سپاهان بمانم اما واقعاً دیگر نمی‌شد با کرانچار کار کرد و کاری از دست رحیمی برنمی‌آمد.

می‌گفتند در اردوی ترکیه با کرانچار دعوا کرده‌ای.

نه خیلی. اما او گفت که با این شرایط بهتر است تیم را ترک کنی.

در مورد بازیکن جایگزین‌ات چه نظری داری؟

من در مورد بازیکنان دیگر سپاهان صحبت نمی‌کنم چون صحیح نیست که در این زمینه حرف بزنم. حالا که تیم را ترک می‌کنم، ‌آرزو می‌کنم که سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

به نظرت سپاهان با این شکل و شمایل جدید، مدعی قهرمانی خواهد بود؟

همان‌طور که گفتید بسیاری از بازیکنان تیم از سپاهان جدا شده‌اند و واقعا سخت است که سپاهان با این تیم جدید به هماهنگی سابق دست پیدا کند. سپاهان نزدیک به ۸ بازیکن از دست داده است و خیلی سخت است که یک تیم جدید بسازد. شاید بتوانند دوباره قهرمان شوند اما به نظر من این کار واقعاً سخت است. پارسال هم بازیکنان زیادی از دست دادیم اما امسال واقعاً شاکله اصلی تیم از دست رفت.

حرفی با هواداران نداری؟

دوست دارم بگویم واقعا ممنونم که در این دو سال مرا حمایت کردند و واقعا برای آنها و مردم اصفهان احترام قائلم. من در اصفهان احساس می‌کردم که در خانه‌ام هستم. من از سپاهان خیلی چیزها بدست آوردم؛ دو سال قهرمان ایران شدم و در مسابقات آسیایی بازی کردم و خیلی خوشحالم که در این تیم بودم. واقعاً دوره حضورم در اصفهان بهترین دوران زندگی‌ام بود و من از خاطرات سپاهان با دوستانم در برزیل گفته‌ام و واقعا این تیم را دوست داشتم؛ من دوستان خوبی در اصفهان داشتم و بهترین دوستم در اصفهان راننده‌ام بود که در این دو سال واقعاً مرا حمایت کرد و وقتی با او در خیابان‌های شهر قدم می‌زدم، واقعاً خیابان‌های برزیل را به یاد می‌آوردم.

فکر می‌کردی اینقدر زود سپاهان را ترک کنی؟

نه. فکر می‌کردم حداقل ‌۲، ۳ سال دیگر در این تیم می‌مانم.

قرار است به سایپا بروی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست چون در حال حاضر از هیئت فوتبال اصفهان راهی فرودگاه هستم و امشب(یکشنبه‌شب) با مدیر برنامه‌هایم به تهران می‌روم. قرار است در مورد تیم جدیدم تصمیم‌گیری کنم. ظرف یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

مطمئناً هواداران سپاهان دوست دارند بار دیگر تو را در لباس تیمشان ببینند.

همه چیز ممکن است اما اگر بخواهم به این تیم بازگردم، خیلی چیزها باید تغییر کند.

"خیلی چیزها" یعنی سرمربی، درست است؟

(خنده) البته.

پس اگر کرانچار از تیم برود، تو به سپاهان باز می‌گردی؟

تلاشم را می‌کنم که به سپاهان باز گردم و به هواداران سپاهان این قول را می‌دهم که یک بار دیگر پیراهن سپاهان را بپوشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها