کد خبر: ۶۶۱۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۹ تير ۱۳۹۱
روزنامه ایران در سرمقاله امروز این نشریه که با عنوان "توطئه اقتصادی علیه دولت و سکوتی که اگر بشکند" نوشت: اگر تحلیلگر اقتصادی دقیقی باشید تایید می کنید که ریشه اصلی گرانی های روی داده تنها تحریم ها نیست که تاکنون علیه هیچ کشوری به کار گرفته نشده ، و نه آنگونه که سیاست بازان بی خرد القا می کنند، سیاست های اقتصادی دولت عامل آن است. بلکه دولت و ملت ایران با یک توطئه اقتصادی در داخل و همپیمانان بیرونی مواجهند.

این یادداشت در ادامه می افزاید: اکنون که احمدی نژاد بنا بر مصالح کشور سکوت کرده و پرده از خیانت مدعیان برنمی دارد، فشار ناشی از توطئه هدفمند اقتصادی اخلالگران و تبعاتی که تا این زمان دامن مردم و کشور را گرفته، با جو سازی منافقانه رسانه ای، به نام احمدی نژاد و سیاست های اقتصادی وی نوشته می شود. انگشت اتهامات در این وانفسا، ناجوانمردانه او را نشانه گرفته و سیاست بازان زیاده گو و طلبکار در این آتش می دمند تا به مطالع کثیف خویش دست یابند. اما در همیشه بر روی یک پاشنه نمی گردد و معادله معکوس می شود اگر احمدی نژاد سکوت خود را بشکند...

این اظهارات روزنامه ایران در حالی است که دولت به عنوان متولی اصلی معیشت مردم و سیاستگذار اصلی اقتصاد در ایران مسئول پاسخگویی به افکار عمومی است. به نظر می رسد این طفره رفتن ها و عدم پاسخگویی در خصوص مشکلات معیشتی با وعده های متعدد دولت در خصوص معرفی مسببان اصلی و داشتن لیست مفسدین و ... نوعی اقدام برای پاک کردن صورت مسئله است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
نه اصلا این تحلیل درست نیست دولت و ملت با یک توطئه ی اقتصادی از طرف همون کسانی که توطئه سیاسی و امنیتی سال 88 به پا کردن مواجه اند و واعجبا از اینکه اینان در درون بدنه ی دولت هم نفوذ کردند و احمدی نژاد در حالی که از پشت خنجر می خورد اما جهت را تشخیص نمی دهد کاش وزارت اطلاعات پاسخی برای این ابهام پیدا میکرد!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها