کد خبر: ۶۶۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۹ تير ۱۳۹۱
حال گزارشات حاکی است که اوضاع این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم با دست داشتن یکی از نزدیکانش در پرونده اختلاس جدید بیش از گذشته بحرانی شده است.
پس از بازداشت مسئول یکی از سایتهای حامی آقای ... از کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم، اینک گزارشات از بازداشت مسئول ستاد این فرد در یکی از استانهای مرکزی حکایت دارد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، چندی پیش آقای "پ" از حامیان رسانه ای یکی از کاندیدای مطرح ریاست جمهوری یازدهم بازداشت شد و این خبر اگرچه در برخی رسانه های خارج از کشور منتشر شد اما هیچ یک از رسانه های داخلی به آن اشاره ای نکردند و حال گزارشات حاکی است که اوضاع این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم با دست داشتن یکی از نزدیکانش در پرونده اختلاس جدید بیش از گذشته بحرانی شده است.

بنابر گزارشات خبرنگار ما فرد بازداشت شده مسئول ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری برای انتخابات یازدهم در یکی از استانهای مرکزی کشور بوده است و دستگیری و افشای ماهیت وی نشانگر صحت اخباری است که مکررا " بی باک" از فساد اقتصادی مجموعه مذکور منتشر کرده بود.

" بی باک" بارها نسبت به سوء استفاده این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری از اموال بیت المال خبر داده و حتی برخی موسساتی که در قالب کار فرهنگی برای وی تبلیغ می کنند را افشا کرده بود اما این موضوع از سوی نهادهای مربوطه جدی گرفته نشد.

صراط نیز امروز درباره این خبر نوشت: هنوز تکلیف پرونده های بزرگ فساد مالی و اختلاس بیمه ایران در دادگاه مشخص نشده است که دستگاه های امنیتی با کشف یک پرونده اختلاس جدید در یکی از استان های مرکزی کشور برخی از مسئولین این استان را بازداشت کرده اند که در این میان نام یکی از اعضای شورای شهر مرکز استان نیز به چشم می خورد .

 مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان یاد شده در یک عملیات گسترده باند ارتشاء و اختلاس بزرگی را در این استان به سرکردگی یکی از اعضای شورای شهر شهرستان مرکز استان متلاشی کرده و در جریان این عملیات برخی از اعضای باند از جمله فرد نامبرده را بازداشت کردند . نکته قابل توجه اینجاست که این فرد مسئولیت ستادهای انتخاباتی یکی از نامزد های مطرح انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را در استان مذکور به عهده داشته که بازداشت وی نگرانی های بسیاری را در میان حلقه یاران این کاندید ایجاد کرده است .

گفتنی است فرد بازداشت شده که از روابط بسیار خوبی در سطح مسئولین این استان برخوردار بوده است با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت کاری خود به دریافت رشوه و همچنین اختلاس مالی متهم شده است که هم اکنون در صف انتظار برای برگزاری دادگاه قرار دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
بابا این کاندیدای احتمالی اگه درست متوجه شده باشم منظورتون مشایی باشه کی گفته که اون حتی اگه اینقدر ساده باشه و کاندیدا بشه از نگاه مردم کاندیده اگه شما مثل خاتمی که هیچی نبود و کدینش یه چیزی و مردم اصلا نمی شناختنش اینم نکنید یه چیزی!!!
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
ریشو قیچی این دنیا دست شما
پاسخ
hasanvz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
بی تردید اگر بررسی شودشخص کاندیدا ورئیسش هم باید بازداشت گردند البته اول رئیس بانک مرکزی باید بازداشت گردد .
پاسخ
عبدالحکیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۱
۰
۰
متاسفانه چیزی که در ایران فراوان یافت میشود اختلاس است که دیگر عادی شده باید یک فکر اساسی از طرف مسولین ارشد اتخاذ شود.
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
چه نظری بدیم؟ هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز تازه تری میرسد.
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
چه نظری بدیم؟ هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز تازه تری میرسد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها