کد خبر: ۶۶۱۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۹ تير ۱۳۹۱
شنیده شده که کی روش نگرانی خود بابت به ایران آمدن خوزه را به رئیس فدراسیون فوتبال نیز انتقال داد، زیرا تیم پرسپولیس در این فصل چند بازیکن سر‌شناس ملی پوش را به خدمت گرفته و ممکن است در جریان دیدارهای تیم ملی، کی روش برای بهره از این بازیکنان با خوزه به مشکل بخورد. به هر حال از هم‌اکنون مسئولان فوتبال باید راهکاری بیندیشند که اختلاف کهنه دو مربی پرتغالی را بهبود بخشند تا در آینده تیم ملی کشورمان با مشکل روبه‌رو نشود.
از نخستین باری که نام مانوئل خوزه شنیده شد، پرسپولیس فراموش شد و همه سراغ اختلاف‌های کهنه او و هموطنش کارلوس کی روش را پیگیری کردند.

 به گزارش «تابناک»، همه چیز پس از جام جهانی ۲۰۰۶ رخ داد؛ جایی که برای هدایت تیم ملی پرتغال، قرار بود مانوئل خوزه به جای فیلیپه اسکولاری بنشیند و به یکباره حکم را به نام کارلوس کی روش زدند. از آن پس، مانوئل برای همه روز‌هایش سوژه انتقادی داشت. یک روز انتخاب ملی‌پوشان پرتغال را بهانه می‌کرد و روز دیگر، محل اردوهای تیم ملی و عملکردش را و... .

واکنش رسانه پرتغال به حضور خوزه در پرسپولیس

مانوئل خوزه به ایران رفت تا کرش را پیدا کند! ‌ پایگاه خبری On Desporto پرتغال، در مطلبی به حضور مانوئل خوزه در ایران و پذیرش سرمربیگری پرسپولیس واکنش نشان داد. این پایگاه اینترنتی نیز مطلب خود را با اشاره به اختلاف بین کرش و مانوئل برگزیده است: ‌

«مانوئل به ایران رفت تا کرش را پیدا کند!» در ادامه این مطلب آمده است: «سرمربی سابق تیم فوتبال الاهلی مصر، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران و البته دو هموطن دیگر خود یعنی کاستا که سرمربی نفت آبادان است و اولیویرا را که سرمربی تراکتورسازی شده، در این کشور خواهد دید. این در حالی است که به روشنی کرش از او خوشش نمی‌آید.

در هر حال خوزه در ایران بار دیگر سه همکار خود را ملاقات خواهد کرد». این پایگاه خبری در بخشی از مطلب خود به رابطه بین کرش و مانوئل جزیی‌تر پرداخته است: «زمانی خوزه مانوئل حرف خود را فرو نخورد و انتقاداتی را از کرش که سرمربی تیم پرتغالی بود، انجام داد و در ‌‌پایان، باعث آمدن پائولو بنتو شد. خوزه گفته بود به کسی که از من متنفر است و من هم از او متنفرم، باج نمی‌دهم.

روابط سرد سرمربی جدیدپرسپولیس با کی روش

پرسپولیسی‌ها از رابطه نه چندان خوب خوزه با کی روش آگاهی کامل داشتند، ولی به نظر آنها رابطه این دو به خودشان مربوط است و دلیلی نداشت که پرسپولیس به این دلیل بخواهد خوزه را از دست بدهند ـ با وجودی که مانوئل خوزه پرتغالی، سر مربی پرسپولیس شده است که شایع شد کارلوس کی روش برای مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده بود که از جذب این مربی منصرف شوند (البته تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی از جانب کی روش در این زمینه منتشر نشده است).

البته نگرانی طبیعی ست، چون پرسپولیس ۹ ملی‌پوش دارد که یک طرف با مانوئل طرف حسابند و در سوی دیگر با کی روش که بسیار ساده می‌تواند پیراهن تیم ملی را از آن‌ها پس بگیرد؟! هر چند علی پروین بی‌آنکه نگران اختلاف پرتغالی‌ها باشد، در اظهار نظری عجیب گفته: «به ما چه که مانوئل و کی روش با هم مشکل دارند؟ اصلا مگر قرار است آن‌ها با هم کار کنند که نگران باشیم؟».

به هر حال از هم‌اکنون باید مسئولان فوتبال، راهکاری بیندیشند که اختلاف کهنه دو مربی پرتغالی را بهبود بخشند تا در آینده تیم ملی کشورمان با مشکل روبه‌رو نشود؛ هر چند برخی بر این باورند، پرسپولیسی‌ها می‌توانستند گزینه دیگری را برگزینند تا حرف و حدیثی پیش نیاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها