کد خبر: ۶۶۰۳۳
زمان انتشار: ۰۳:۴۴     ۱۹ تير ۱۳۹۱
هيچ مذاكره‌اي نداشتم و از طريق وكيلم اين اخبار كذب را پيگيري خواهم كرد. اين افراد مي‌‌خواهند من را روبروي هواداران استقلال قرار دهند
سایت گل- آندرانیک تمیوریان هافبك جديد تيم فوتبال الخريطيات قطر براي انجام كارهاي مالياتي در باشگاه تراكتورسازي دیده شد و همین موضوع کافی بود که شایعه حضور او در تراکتور شنیده شود.البته آندو با قاطعیت تاکید می کند که هيچ مذاكره‌اي با اين باشگاه نداشته است.حرف های تیموریان را می خوانید.

می خواهی برگردی تراکتور؟

خیر، حضور من در تبريز به خاطر مذاكره با باشگاه تراكتورسازي نبود. من پيگير كارهاي مالياتي‌ام هستم كه به زمان حضور من در اين باشگاه باز مي‌گردد.به خاطر مشكلاتي كه وجود داشت كارم چند روزي در تبريز طول كشيد و مجبور شدم براي پيگيري كارهايم دو بار به تبريز بيايم. روز گذشته هم وقتي به باشگاه تراكتورسازي رفتم تنها براي حل اين مشكل رفته بودم و اصلا جعفري را نديدم كه بخواهم با او صحبت كنم. تنها با بقيه مسئولان باشگاه حرف زدم تا مشكلي براي خروج از كشور نداشته باشم.

پس با این باشگاه مذاکره نکردی؟

خیر، هيچ مذاكره‌اي نداشتم و از طريق وكيلم اين اخبار كذب را پيگيري خواهم كرد. اين افراد مي‌‌خواهند من را روبروي هواداران استقلال قرار دهند و اين طور وانمود كنند كه من مي‌خواهم تيم سابقم را دور بزنم، اما مطمئن باشيد اگر روزي به فوتبال ايران بازگردم به استقلال خواهم رفت نه تيم ديگري. متاسفانه نمي‌دانم اين نقل قول‌ها چگونه بدون اين كه من صحبتي كرده باشم و بدون هيچ منبعي در بعضي روزنامه‌‌ها چاپ مي‌شود. وقتي اين موضوع را شنيدم شوكه شدم و برخي از هواداران استقلال هم با من تماس گرفتند و درباره حضورم در تراكتورسازي پرسيدند، در حالي كه اين موضوع اصلا صحت ندارد. مطمئن باشيد از اين رسانه‌اي كه چنين خبر كذبي منتشر كرده شكايت خواهم كرد. آنها نمي‌توانند بدون سند و مدرك چنين اخبار كذبي را منتشر كنند.

کی در تمرینات تیم جدیدت حاضر می شوی؟

روز سه‌شنبه با تیم جدیدم تمرین می کنم.منتظر اين بودم كه كارهاي مالياتي‌ام انجام شود و به اردوي تيم بپيوندم. فتح‌الله‌زاده در جريان ريز كارهاي من هست و مي‌داند كه با الخريطيات قرارداد بستم. ضمن اين كه چهارشنبه به همراه تيم به اردوي در آلمان خواهيم رفت. الخريطيات بازيكنان خوبي را اين فصل جذب كرده و اميدوارم نتيجه‌ خوبي در ليگ قطر به دست بياوريم.

درباره شرایط استقلال چه صحبتی داری؟

آنها بازيكنان خوبي به خدمت گرفته‌اند و در خط هافبك هم مهره‌هاي خوبي دارند. كيانوش رحمتي به خوبي جاي من را پر مي‌كند و مطمئنم خط هافبك استقلال بهتر از قبل خواهد شد. خيلي دوست داشتم در استقلال بمانم و با قلعه نويي كار كنم اما به خاطر دلايلي كه قبلا به آنها اشاره كرده بودم اين اتفاق رخ نداد. با اين حال استقلال تيم خيلي خوبي بسته است. من هميشه پيگير اخبار اين تيم هستم و معتقدم استقلال مي‌تواند در اين فصل باز هم در كورس قهرماني باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها