کد خبر: ۶۵۹۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۸ تير ۱۳۹۱
رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي خراسان‌رضوي از جمع‌آوري مانكن‌هاي غيرمتعارف از فردا خبرداد و گفت: با واحدهاي صنفي غيرمجاز خودرو كه در سيستم اصلي خودرو تغيير ايجاد مي‌كنند، برخورد مي‌شود. .
 
به گزارش ايسنا، سرهنگ ناصر نجاريان در اين باره گفت: بنا به مصوبه جلسه اخير كميته شواهد علني فساد با حضور نماينده نيروي انتظامي، معاون پيشگيري دادگستري استان، نمايندگان فرمانداري و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مقرر شد از دوشنبه 19 تير ماه طرح جمع‌آوري مانكن‌هاي غيرمتعارف با اولويت محدوده حريم رضوي آغاز سپس در تمام شهر و كل استان ادامه يابد.
 
رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي خراسان‌رضوي ضمن اشاره به تخلف برخي واحدهاي صنفي در عدم تكميل فرم مالك و مستاجر اظهار داشت: به تمامي مشاوران املاك 10 روز كاري مهلت داده شد تا اين فرم را تكميل و به اداره اماكن تحويل دهند تا امكان ثبت، مديريت و كسب آمار دقيق فراهم شود.
 
نجاريان تظاهر به بدحجابي در ملاء‌عام را طبق ماده 638 قانون اساسي جرم دانست در ادامه افزود: طرح مقابله با بدحجابي همزمان با سراسر شهر مشهد در محدوده حرم رضوي نيز انجام خواهد شد كه در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم خاطيان دستگير و پس از تشكيل پرونده به مقامات قضايي ارجاع داده مي‌شوند.
 
وي ايجاد آلودگي صوتي در سطح شهر، نصب مانيتور در خودرو و پخش تصاوير غيرمتعارف، ايجاد مزاحمت براي نواميس، ايجاد مزاحمت براي ساير خودروها از جمله رانندگي پر خطر، سوار كردن حيوانات در خودروها، سعي در سواركردن افراد معلوم‌الحال و خياباني و تغيير در سيستم و مكانيسم اصلي خودرو از عوامل اصلي توقيف وسائط نقليه عنوان كرد.
 
رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان‌رضوي در پايان به تمامي واحدهاي صنفي غيرمجاز خودرو كه در سيستم اصلي خودرو تغيير ايجاد مي‌كنند اخطار داد بطور قطع برخورد قانوني با آنان در دستور كار نيروي انتظامي قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها